Skocz do zawartości

kod błędu BF22?


kasiamiller84

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 miesiące temu...

Witam

Również potrzebuje pomocy.

Kilka dni temu wyświetlił mi się komunikat na panelu głownym w F20 116i 2011r:

NAPĘD.

MOŻESZ KONTYNUOWAĆ JAZDĘ.

WYKONAJ KONTROLĘ W SERWISIE.

Zbliża się przegląd na 11.2016.

Czy to może być z tym związane, czy to zupełnie coś innego?

Pojechałem do znajomego, który podpiął pod kąpa i skasował błędy.

Wyskoczyły też błędy bez opisu:

20A608

12AF08

12A308 - sonda lambda za katalizotorem, dynamika z bogatej na ubogą: wolna reakcja; - nieciągły

Czy ktoś orientuje się co oaznaczają te błedy?

Auto zostało przywiezione z Niemiec po małej przygodzie i stało dłuższą chwilę nie jeżdżone zanim zostało naprawione.

Z góry dziękuję za pomoc w temacie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 1 miesiąc temu...

Odwiedziłem serwis w Rzeszowie Autopremium.

Wspomnę, że auto miało wyjmowaną chłodnicę i spuszczany płyn z układu.

Dodatkowo wcześniej okazało się, że była maluteńka dziurka w wężu do dodatkowej pompki chłodzenia turbo i uciekał płyn (nr części 17127596834).

Wężyk został połączony prowizorycznie przez włożenie jako łącznik rurki aluminiowej + opaski z końców.

Zdaniem serwisu przyczyną mogło być nieprawidłowe odpowietrzenie układu chłodzenia (podobno jest jakaś procedura).

Przeprowadzono procedurę odpowietrzania układu i kontrolka zniknęła (ktoś wie na czym ta procedura polega?).

Dodatkowa pompka zdaniem serwisu działa prawidłowo.

Ale po ok miesiącu ponownie się zaświeciła z tym, że były 20 st mrozy i problem z aku (wysokie wyładowanie aku, samochód odpalał bez problemów, ale fotela już sobie nie włączyłem, światło w środku oraz panel same gasły zaraz po zgaszeniu silnika).

Kontrolkę wygasiłem u znajomego ale po ok 2 tygodniach znowu to samo, zwaliłem na wysoki mróz jako przyczynę.

Nie wiem co jest przyczyną, czy ten łączony wężyk i zwężenie średnicy w tym miejscu, czy coś innego.

Paliwo tankuje 95 i 98 na Orlenie - jakość ? Trudno powiedzieć.

Może macie pomysły odnośnie tego wężyka, czy on może być przyczyną.

W układzie to występuje cały zestaw węża z łącznikami, a zwężenie mam dokładnie w połowie długości węża do dodatkowej pompki turbo.

Elastyczny przewód ukł. chłodz. - 17127596834 na szkicu przy nr 7.

Z jednej strony wąż jest zakuty z drugiej paska do pompki.

Jak macie jakieś pomysły to piszcie.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.