Skocz do zawartości

Wymiana glowicy i jeden gar nie pracuje na wolnych.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Wymienilem glowice m10(peknieta) i po odpaleniu okazalo sie ze nie pracuje jeden gar.Ale dzieje sie tak tylko do 1500-2000 obr. Nie przeskoczyl napewno lancuch jak zmienialem ,sprawdzilem na punktach.Nie pomogla regulacja zaworow,regulacja zaplonu,zmiana kopolki,przewodu,wyczyszczenie i ustawienie swiec.Temat paliwa odpada(benzyna i gaz to samo).Moze ktos mial podobny problem ,moze cos z ta glowica nie tak,ale co?
nie jedź szybciej niż myslisz...
Opublikowano

w e21 jak odebrałem od blacharza po paru dniach miałem identycznie,nie palił na 1 cylinder (wogóle,nie wiem co oni robili z autem ale nie jeździli za dużo bo kilometry się zgadzały),

pomierzyli mi wszystko jak na tamte czasy i wszystko powinno być dobrze,ale dalej nie palił na jeden gar (silnik M10),

z mechanikiem zdjołem głowicę,zmieniliśmy pierścienie,(przy okazji uszczelniacze i coś jeszcze ale nie pamiętam(taki mały remoncik głowicy)

i po złożeniu zaczą pracować,

przy demontarzu zauważyliśmy że tłok na górze miał duży nagar i na pewno nie pracował.

do tej pory nie wiem co było,ale rozłozenie i wymiana pierścieni pomogła.

Powodzenia.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.