Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Ostatnio jeżdżę tylko na rezerwie i z 10 razy się zdarzyło że mi całkiem zabrakło benzyny i samochód musiałem zostawić na ulicy.

Dzisiaj rozpędzam się - 1 do końca - wciska w fotel jak poje**** 2 - no, no, no, idzie super, już mam 3 wkładać ale przy 6 tys ją coś przymuliło delikatnie, no nic wbiłem 3, ciągnie, doszła do 4 tys obr i szarpie, próbuje się wkręcić wyżej ale jakby paliwa nie miała, zaczęło ją krztusić, dusić..

Zjechałem powoli do domu, stoi na wolnych i coś słyszę piszczy, pompka strasznie głośno pracuje.

Jak na nagraniu. Czy to oznacza przyczynę że nie chce jechać i się kończy?

https://www.youtube.com/watch?v=VZehBhDreGw&feature=youtu.be

 

Dodam że auto jest po swapie z Isa na M50 2.5 a pompka została stara, czy różni się czymś jakoś?

Bo jak dotąd wszystko było okej.

Opublikowano

prosze bardzo.

chwalisz się że zachowujesz sie jak kretyn jeżdzac na rezerwie i bez paliwa, wiesz że pompa paliwa jest chłodzona paliwem ?

probowałeś cokolwiek diagnozowac ? czy od razu na forum z płaczem że auto ci nie jeździ z własnej głupoty.

może trzeba sprawdzić ciśnienie paliwa jakie daje pompka, trzeba zmienić na 100% filtr paliwa, trzeba po prostu wyjąć pompkę i zobaczyć co się z nią dzieje, jest pod kanapą w baku.

 

czy czekasz nadal aż za ciebie naprawimy twoje auto ? przez klawiature na forum naprawiamy innym auta.

szukam
Opublikowano
Na progach zwalniających jak przejezdzam tylnymi kolamu to bylo ją ostatnio słychać. Z tym że wczoraj mialem ciekawą akcję. Odpalilem, zajechałem na orlen. Dym spod silnika. Otwieram maskę patrzę przewód paliwowy przy listwie strzelił. Od razu mówię że nie, nie był jakiś przestarzały bo wszystkie montowałem nowe i przez 20 tys km było okej tylko teraz się zaczęło. Zamontowałem nowy przewód. Zalałem za 50 zł ponad 10l. Przejechałem niecałe 20 km i zgasła. Odkreciłem pompke i po drugiej stronie zespół pompujący i w obu komorach 0 paliwa. Przewody szczelne. Dodam że gdy zdejmowałem przewod zasilający z pompki to było bardzo duże ciśnienie i schodziło 2 minuty a przewód był napuchnięty jak nigdy. Ciśnienie pod manometrem bliskie 8 bar
Opublikowano

może masz niedrożne dojście paliwa?

PS. Pośmigaj jeszcze kilka razy na szklance paliwa, wtedy problem z pompką rozwiąże się sam. 150zł nowa.

Opublikowano
Witam, położyłem wszystkie nowe węże paliwowe, zasilający, powrotny i przelewowy, zespół pompujący tam gdzie paliwo powraca wyczyściłem, nowy filtr paliwa, wyczyściłem porządnie zbiornik, zamontowałem nową pompkę paliwa. Efekt? Żaden. Pompka przy hamowaniu, lub na dołach głośno wyje. Dodam że czasami coś ją złapie i do 3 tys obrotów chodzi na kilku cylindrach mimo że w zbiorniku jest dużo paliwa... już nie wiem co jej się dzieje.
Opublikowano

Witam

Jeszcze w ten sam dzień przestała chodzić całkowice na jeden cylinder. Oczywiście szósty.

http://i.imgur.com/OwDgLPv.jpg

http://i.imgur.com/4az8hRM.jpg

http://i.imgur.com/svw8eOG.jpg

http://i.imgur.com/4x81bTh.jpg

Auto teraz chodzi normalnie tylko czasami jeszcze słychać tą pompkę paliwa trochę za głośno moim zdaniem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.