Skocz do zawartości

E53 X5 4.4I 2004, Lublin, WBAFB51070LU51924


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

========================================

 

Vehicle information

 

========================================

 

VIN: WBAFB51070LU51924

 

Type code: FB51

 

Model: X5 4.4I (EUR)

 

E-F-R series: E53

 

Series: X

 

Type: All-Road

 

Steering: LL

 

Doors: 5

 

Engine: N62

 

Displacement: 4.40

 

Power: 235 (319 hp)

 

Drive: ALLR

 

Transmission: AUT

 

Paint code: 472 - STERLINGGRAU METALLIC

 

Upholstery code: V9SW - EXCLUSIVLEDER WA

 

Prod.date: 2004-02-16

 

S1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES

 

S2CC BMW LA wheel, star spoke 132

 

S8SP Control unit CO2

 

S205 Automatic transmission

 

S216 HYDRO STEERING-SERVOTRONIC

 

S221 2-axle self-levelling suspension

 

S226 Sports suspension settings

 

S230 Extra package, EU-speciifc

 

S235 Towing hitch, detachable

 

S249 Multifunction f steering wheel

 

S255 Sports leather steering wheel

 

S261 Side airbags for rear passengers

 

S302 Alarm system

 

S319 Integrated universal remote control

 

S321 Exterior parts in vehicle colour

 

S328 Footplate, aluminium

 

P330 Sports package

 

S358 Climate comfort windscreen

 

S386 Roof railing

 

S403 Glass roof, electrical

 

S412 Luggage-compartment floor, extendable

 

S413 Luggage compartment net

 

S423 Floor mats, velours

 

S428 Warning triangle and first aid kit

 

S430 Interior/outside mirror with auto dip

 

S442 Drink holder

 

S459 El. front seat adjustment w. memory

 

S464 Ski bag

 

S471 Interior surface graphit-metallic

 

S481 Sports seat

 

S488 Lumbar support, driver and passenger

 

S494 Seat heating driver/passenger

 

S496 Seat heating, rear

 

S502 Headlight cleaning system

 

S508 Park Distance Control (PDC)

 

S521 Rain sensor

 

S522 Xenon Light

 

S533 Air conditioning, rear

 

S534 Automatic air conditioning

 

S536 Auxiliary heating

 

S548 Kilometre speedo

 

S601 TV function

 

S609 Navigation system, Professional

 

S612 BMW Assist

 

S620 Voice control

 

S638 Car telephone Professional

 

S672 CD changer for 6 CDs

 

S677 HiFi system Professional DSP

 

S761 Individual sunshade glazing

 

S775 Headlining anthracite

 

S785 White direction indicator lights

 

L801 NATIONAL VERSION GERMANY

 

S818 Battery master switch

 

S840 High speed synchronisation

 

S851 Language version German

 

S863 Dealer List Europe

 

S877 Omission of non-combined operation

 

S879 Operating instructions German

 

S925 Dispatch protection pack

 

S926 Spare wheel

 

S934 WINTER TYRES ON LT/ALY WHEELS

 

S964 Navi DVD to be requested at shipping

 

Link do ogłoszenia

 

http://otomoto.pl/oferta/bmw-x5-bmw-4-4-sport-pakiet-wzorowo-utrzymana-ze-szwajcarii-ID6ysba9.html#83a2f68bdf

 

Witam wszystkich użytkowników. Od jakiegoś czasu szukam pojazdu dla siebie, widziałem kilka sztuk i obiektywnie ten pojazd z ogłoszenia wydaj się być OK. Oglądałem na miejscu jeździłem, na mój gust wszystko gra. Martwi mnie jedynie subiektywne odczucie że samochód nie jest dynamiczny podczas przyśpieszania w trybie normalnym. W sporcie dłuższe biegi ale osobiście nie czuję szału. Porównywałem z X5 na gazie przed liftem 4.4 286kM i ten jest żwawszy... Może kwestia skrzyni biegów w nowym chyba 6 w starym 5... Sam nie wiem.

Sprzedawca napomniał coś o przepływomierzu, ale nie wydaje mi się że jest to objaw jego uszkodzenia.

Kolejna rzecz to czujnik zmierzchu który jest w samochodzie a którego nie ma po VIN'ie.... Dziwne...

 

Co o tym myślicie. Proszę o komentarz.

 

Pozdrawiam

MAX5

Edytowane przez MAX5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli samochod przyjechal w jednym kawalku to cena jest uczciwa . Jechalem kawalek za tym samochodem w Lublinie ;) Mialem kiedys na sprzedaz 4.4 poliftowa roznicy w przyspieszeniu do przedliftowej to raczej bym sie nie doszukiwal. wg producenta to 0,5 sek wiec trudno zobaczyc roznice . Nie spodziewaj sie niewiadomo jakiego wciskania w fotel . Jak tego szukasz to polecam Cayenne turbo s

;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przywiózł auto, nawet nim w Polsce nie jeździł, nie zarejestrował, wpakował 12000 i sprzedaje. Coraz lepiej się dzieje.

Zapytaj tylko czy doliczył sumę wkładu do ceny auta :lol:

Ciekawe czy jest KS.

 

Wiadomo że handluje samochodami, nie ukrywał za bardzo tego. KS jest wiarygodna do 2013r. Posiadam informacje że samochód tydzień po produkcji tj. 23.02.2004 został wyeksportować do USA. Moze tylko na papierze. Nie rozumiem tego do końca. Skoro infirmuje że pozwala na sprawdzenie w serwisie to chyba warto. Auto jest w kraju od kwietnia, ma ubezpieczenie OC.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli samochod przyjechal w jednym kawalku to cena jest uczciwa . Jechalem kawalek za tym samochodem w Lublinie ;) Mialem kiedys na sprzedaz 4.4 poliftowa roznicy w przyspieszeniu do przedliftowej to raczej bym sie nie doszukiwal. wg producenta to 0,5 sek wiec trudno zobaczyc roznice . Nie spodziewaj sie niewiadomo jakiego wciskania w fotel . Jak tego szukasz to polecam Cayenne turbo s

;)

Może i tak w sumie chyba jest cięższe niż przed liftem. Z oględzin auto posiada otarcia np. lusterek, całość wygląda na jeden kawałek. Ciekawi mnie ta poduszka tak po prostu się rozszczelniła...

@maciej123 skoro widziałeś w akcji nie kopciła? Nie wiem czy podczas jazdy da się to stwierdzic. Na ile mogłem sprawdziłem jak się zachowuj podczas hamowania, jestem mile zaskoczony było ok.

 

Nie mogę rozgryźć wyposażenia, może się mylę ale czujnik zmierzchu nie jest standardowym wyposażeniem w tym modelu i powinien być zakodowany w VIN'ie tak czy nie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie znam handlarza, który by wpakował taką kasę w sprowadzone auto. Historia tego egzemplarza może być zawiła. Ten eksport do USA? Może tak być, ale ciekawe jak wrócił i w jakim stanie.

Dużo pytań, mało odpowiedzi. Jak dla mnie wystarczy żeby przestać się interesować, ale to twój wybór. Zanim sięgniesz do portfela, dokładnie zbadaj historię.

Dlaczego KS do 2013 jest wiarygodna? Co było wcześniej, a co było po 2013, ale rób jak chcesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jechalem za nim z dwa kilometry tylko a kopcenie w tych silnikach n62 mozna zobaczyc jak auto kilka chwil bedzie stalo wiec nie mialem szans tego zobaczyc. Jakas dziewczyna nim jechala , moze zona handlarza :) dziwna historia z tym samcohodem i usa. Z drugiej strony cena wysoka jak na typowa ,,okazje''
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie znam handlarza, który by wpakował taką kasę w sprowadzone auto. Historia tego egzemplarza może być zawiła. Ten eksport do USA? Może tak być, ale ciekawe jak wrócił i w jakim stanie.

Dużo pytań, mało odpowiedzi. Jak dla mnie wystarczy żeby przestać się interesować, ale to twój wybór. Zanim sięgniesz do portfela, dokładnie zbadaj historię.

Dlaczego KS do 2013 jest wiarygodna? Co było wcześniej, a co było po 2013, ale rób jak chcesz.

 

Do 2013r to same ASO, 2014 i 2015 ten sam warsztat nie ASO. 2016r pojawia się informacja z lipca nie znam jeszcze szczegółów. Wpis o eksporcie:

2004-02-23 CHARLESTON, SC Niezależne źródło POJAZD WYEKSPORTOWANY (GERMANY)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jechalem za nim z dwa kilometry tylko a kopcenie w tych silnikach n62 mozna zobaczyc jak auto kilka chwil bedzie stalo wiec nie mialem szans tego zobaczyc. Jakas dziewczyna nim jechala , moze zona handlarza :) dziwna historia z tym samcohodem i usa. Z drugiej strony cena wysoka jak na typowa ,,okazje''

Dzięki za informacje, potwierdzają słowa sprzedawcy. Jego żona bardzo lubi jeździć tym autem i jest jego użytkownikiem. Akurat zgadzam się z tym bo moja znajoma użytkuje 1 i X5 za nic nie oddała by X5 a 1 w każdej chwili.

Dymienie tak jak piszesz sprawdzałem na postoju i nie dymił. Ta historia mnie zastanawia coraz bardziej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wpisy w KS są z serwisów amerykańskich czy szwajcarskich, albo jednych i drugich? Może z USA wrócił tylko pewien element. Daleko idąca teoria, ale kto wie.

 

Tak to wygląda, dosyć lakonicznie:

 

Sprawdzono twój pojazd pomyślnie: Baza danych XXXXXXX dla tego BMW (WBAFB51070LU51924) nie wskazuje na żadne negatywne tytuły oraz inne problemy. W przypadku odnotowania do XXXXXXXXX, zdarzenia mogą sygnalizować uszkodzenia powstałe w przeszłości lub inne problemy, które mogą dyskwalifikować ten pojazd z programu Ochrony Kupujących. Sprawdź Użytkowanie pojazdu oraz Sprawdzenie zdarzeń pod kątem zgłoszonych wypadków.

0 Zgłoszonych problemów: 15 Sprawdzonych obszarów Tytuł/Problem:

Brak wpisów tytuł pojazdu porzuconego

Brak wpisów tytuł uszkodzenia lub zajścia poważnego uszkodzenia

Brak wpisów tytuł uszkodzenia spowodowane przez ogień

Brak wpisów tytuł pochodzenia spoza U.S.

Brak wpisów tytuł uszkodzenia przez gradobicie

Brak wpisów tytuł szkody ubezpieczeniowej lub prawdopodobna szkoda całkowita

Brak wpisów tytuł zezłomowania lub utylizacji

Brak wpisów tytuł BuyBack/Lemon producenta

Brak wpisów tytuł problemu z przebiegiem

Brak wpisów tytuł pojazdu odbudowanego/sklasyfikowanego do odbudowy

Brak wpisów tytuł odzysku/odzysku na aukcji po szkodzie

Brak wpisów tytuł uszkodzenia przez zalanie/powódź

Brak wpisów udziału w teście zderzeniowym NHTSA

Brak wpisów zniszczenia ramy/konstrukcji nadwozia

Brak wpisów o recyklingu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie napalaj sie , wez go na chlodno :) dlaczego ktos sprowadza cale auto z usa ? przeciez to nie ma sensu. To ktos z jego rodziny czy jak ?

 

Sytuacja z tym autem jest dziwna, o tyle, ze jest to wersja europejska. Bylo w USA, ale nigdy nie zostalo tam zarejestrowane, podejrzewam, ze poruszalo sie na europejskich tablicach (bo nie moglo byc zarejestrowane w USA, to nie jest auto zabytkowe i nie spelnialo w tamtym czasie przepisow amerykanskich). Dlatego w bazach istnieje jedynie wpis dotyczacy wywozu. Mozliwe, ze byl to samochod nalezacy do korpusu dyplomatycznego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie napalaj sie , wez go na chlodno :) dlaczego ktos sprowadza cale auto z usa ? przeciez to nie ma sensu. To ktos z jego rodziny czy jak ?

 

Sytuacja z tym autem jest dziwna, o tyle, ze jest to wersja europejska. Bylo w USA, ale nigdy nie zostalo tam zarejestrowane, podejrzewam, ze poruszalo sie na europejskich tablicach (bo nie moglo byc zarejestrowane w USA, to nie jest auto zabytkowe i nie spelnialo w tamtym czasie przepisow amerykanskich). Dlatego w bazach istnieje jedynie wpis dotyczacy wywozu. Mozliwe, ze byl to samochod nalezacy do korpusu dyplomatycznego?

 

Właśnie ten wpis mnie uwiera i nie wiem jak go interpretować, jako mienie przesiedleńcze tyle że to troszkę nie w tą stronę. Sam już nie wiem, wątpię by korpus dyplomatyczny jeździł takimi samochodami. Z drugiej strony jeśli tak było to auto powinno być zadbane. Choć kto wie. Fakty są takie że jestem zdecydowany na chłodno wybrać się do Lublina, sprawdzić pojazd w ASO i zobaczymy co z tego będzie. Tym bardziej że dzisiaj dostałem namiar na kolejne auto, jutro je oglądam na miejscu.

Na bieżąco będę Was informował jaki ta historia będzie miała finał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Daruj sobie aso lepiej znajdz dobry warsztat bo z marszu ci auta pewnie nie sprawdza... skasujaodpowiednio...a powiedza tyle samo co dobry mechanik

 

Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie ten wpis mnie uwiera i nie wiem jak go interpretować, jako mienie przesiedleńcze tyle że to troszkę nie w tą stronę. Sam już nie wiem, wątpię by korpus dyplomatyczny jeździł takimi samochodami. Z drugiej strony jeśli tak było to auto powinno być zadbane. Choć kto wie.

 

To jedyne co przychodzi mi do glowy, wysylanie auta z Europy dla zwyklego czlowieka zupelnie mija sie z celem, jest to zbyt problematyczne. Lepiej kupic na miejscu. Oczywiscie moze istniec jeszcze jakis inny powod.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Daruj sobie aso lepiej znajdz dobry warsztat bo z marszu ci auta pewnie nie sprawdza... skasujaodpowiednio...a powiedza tyle samo co dobry mechanik

 

Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka

 

Właśnie rozmawiałem z uznanym warsztatem samochodowym w tej sprawie, właściciel bez ogródek stwierdzil że jeśli sprzedający zgadza się na diagnostykę w aso to sam zaproponował by tak zrobić. Potrzebuję obiektywnej opinii a znajomy mechanik nigdy nie będzie obiektywny, raczej subiektywnie spojrzy na sprawe poprzez pryzmat naszej znajomości. A ja potrzebuję suchych faktów.

Ale dzięki za radę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie ten wpis mnie uwiera i nie wiem jak go interpretować, jako mienie przesiedleńcze tyle że to troszkę nie w tą stronę. Sam już nie wiem, wątpię by korpus dyplomatyczny jeździł takimi samochodami. Z drugiej strony jeśli tak było to auto powinno być zadbane. Choć kto wie.

 

To jedyne co przychodzi mi do glowy, wysylanie auta z Europy dla zwyklego czlowieka zupelnie mija sie z celem, jest to zbyt problematyczne. Lepiej kupic na miejscu. Oczywiscie moze istniec jeszcze jakis inny powod.

 

Jest sens kupować w UE samochód pod warunkiem że jest się obywatelem USA, wtedy płacimy za samochód w salonie tyle co w Stanach. Jedyny warunek jest taki, że pojazd musi w ciągu chyba 3 miesięcy znaleźć się w ameryce. Czy tak zawsze się dzieje to nie wiem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest sens kupować w UE samochód pod warunkiem że jest się obywatelem USA, wtedy płacimy za samochód w salonie tyle co w Stanach. Jedyny warunek jest taki, że pojazd musi w ciągu chyba 3 miesięcy znaleźć się w ameryce. Czy tak zawsze się dzieje to nie wiem...

 

Mowisz o kompletnie inny przypadku - "European delivery", w takim wypadku nadal dostajesz auto, ktore jest wersji amerykanskiej, takie auto porusza sie na tablicach tymczasowych i w momencie wywozu do USA zostaje normalnie zarejestrowane. To raz.

 

Dwa, w czasach gdy to E53 bylo wyprodukowane, ten program jeszcze nie funkcjonowal.

 

Trzy, nie ma mozliwosci zarejestrowania auta w wersji europejskiej, mlodszego niz 25 lat, w USA. Wynika to z roznic w normach bezpieczenstwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Witam wszystkich ponownie.

 

Z podowu urlopu nie było mnie przez jakiś czas, lecz zgodnie z zapowiedzią mam dla wszystkich zaległe informację.

 

Co do informacji o exporcie do USA nie zostały potwierdzone w ASO.

Po sprawdzeniu pojazdu w ASO ujawniono:

 

Opis czynności /stwierdzone usterki

 

Spr. webasto - pilot

CD

wytarty uchwyt do zamykania bram

zawieszenie przód wymienione (FEBI)

silnik umyty, brak widocznych wycieków

uszczelka otworu drzwi kierowcy

opony bez homologacji

pykanie z wału napędowego tył

odczyt błędów

osłona termiczna wydechu webasto

opony z tyłu i z przodu innego rodzaju (producenta)

 

Odczyt błędów:

S 0002 Komunikacja niemożliwa z : Dach przesuwno-uchylny

000005 SZM: Czujnik temperatury ogrzewania fotel z lewej strony, przerwanie przewodów -1

000007 STH: Wyłączenie z powodu zbyt niskiego napięcia (Webasto) -1

000010 SM/LSM: Błąd sterownika: Belka do podiweszania silnika, uszkodzona -1

S 0031 Komunikacja niemożliwa z: Zmieniarka CD

0000BD IKE: elektroniczny rozdział siły hamowania -1

005DEB DSC: nieznaczący: Usuń pamięć błędów

 

Oczywiście dach działa, zmieniarka działa, webasta nie sprawdzałem bo jest za ciepło.

 

Potem wyniki testu zawieszenia: ( w skrócie podaję)

Przednia oś różnica 5%

Tylna oś rożnica 4%

 

Wyniki testu hamulca roboczego

Różnica przednia oś: 6%

Różnica tylna oś: 3%

 

Wyniki testu hamulca postojowego:

Hamulec ustalający różnica: 24%

 

Masa przednia oś: 1177kg

Masa tylna oś 1257kg

Masa całkowita zmierzona: 2434kb

 

Podusmowanie:

Test hamulców status prawidłowy

całkowita skuteczność hamulca roboczego statust prawidłowa

całkowita skuteczność hamulca postojowego status prawidłowa

Owalizacja hamulca roboczego 25<=%

 

Test płyty poslizgu bocznego

Przednia oś 5mm/m prawidłowy

Tylna oś 15mm/m błąd

 

Test zawieszenia:

różnica przczepności oś przednia 5% 30<=% prawidłowa

różnica przyczepność oś tylna 4% 30<=% prawidłowa

 

Karoseria:

Odpryski od kamieni maska przednia,

Lakier w całości oryginał

 

Tak to wygląda.

W poniedziałek wstawiam do zakładu by zajęli się wałem i stukiem z zawieszenia.

Jeśli chodzi o spalanie, komputer na trasie podczas jazdy nocą na tempomacie 110km/h bez klimy na otwartym szyberdachu wyświetlił wynik 12,4. Stała prędkość wszystkie pojazdy które były do wyprzedzenia wyprzedzone. Jednym słowem radość z jazdy :)

 

Dziekuję wszystkim za głosy i komentarze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli powiadasz, że kupiłeś? :)

 

Dokładnie i jestem jak na razie zadowolony.

 

Teraz szukam dobrego oleju. Wiem że to temat na inny dział ale chyba zdecyduję się na ten:

 

http://www.millersoils.co.uk/automotive/tds-automotive.asp?prodsegmentID=992&sector=Car

 

Oczywiście filtry kupię w ASO.

 

Do końca nie znam jeszcze pojazdu, nie miałem czasu się wszystkim pobawić, największą fradję sprawia mi nagłośnienie z Soun Bufferem i działająca zmieniarka. DSP robi swoje aż nie chce się wychodzić z pojazdu!!! Sama przyjemność z jazdy to rzeczy chyba oczywista. Do mocy mam respekt bo wyrywa kierownicę z ramion (zdarzyła się taka sytuacja) mam opory przed ostrą jazdą (używam innego środka transportu do tego celu:) ) ale dobrze się podróżuje czując drzemiącą moc w V8...

 

Postaram się informować na bieżąco o mojej nowej przygodzie co się zowie X5

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Martwi mnie jedynie subiektywne odczucie że samochód nie jest dynamiczny podczas przyśpieszania w trybie normalnym. W sporcie dłuższe biegi ale osobiście nie czuję szału. Porównywałem z X5 na gazie przed liftem 4.4 286kM i ten jest żwawszy... Może kwestia skrzyni biegów w nowym chyba 6 w starym 5... Sam nie wiem.

Sprzedawca napomniał coś o przepływomierzu, ale nie wydaje mi się że jest to objaw jego uszkodzenia.

 

 

Pozdrawiam

MAX5

 

 

 

Do mocy mam respekt bo wyrywa kierownicę z ramion (zdarzyła się taka sytuacja) mam opory przed ostrą jazdą (używam innego środka transportu do tego celu:) ) ale dobrze się podróżuje czując drzemiącą moc w V8...

 

 

Patrzcie jak to po zakupie nagle samochód staje się idealny i dużo mocniejszy :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.