Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie,

 

Czy możecie polecić go kogoś kto ogarnia Boxy do BMW 320i 184KM ?

Samochód jest na gwarancji więc typowy chiptuning nie przejdzie, wiem że V-Tech takie oferuje ale czy ktoś u nich robił ?

Z góry dzięki za pomoc.

 

Pozdrawiam

Opublikowano
Niestety nie bardzo chcą robić ten model, podobno skrzynia zaczyna szarpać po każdej ingerencji.

Masz manual czy auto ? Skąd jesteś ?

Opublikowano

No to rzeczywiście sporo :)

Ja mam manual i boxa i 0 problemów, ale rzeczywiście słyszałem opinie, że przy 8AT nie jest tak różowo.

Spróbuj JB4 ze stanów. Tam dużo tego myka i nikt nie raportuje problemów.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witam,

ja próbowałem boxów do silnika N13 316i. Były to RaceChip oraz DTE. Oba boxy obsługują te same 3 czujniki. DTE dodatkowo obsługuje czujnik prędkości obrotowej silnika. Po zainstalowaniu obu boxów przyrost mocy jest bardzo podobny. Na hamowni zmierzyłem dla serii 156 KM oraz 276 Nm z boxem DTE było to 170 KM oraz 296 Nm.

RaceChip obiecuje 136KM (seria) do 176 KM (+40 KM)

DTE obiecuje 136 KM (seria) do 163 KM (+27 KM) wyszło + 14 KM po 2 krotnym strojeniu boxa.

 

http://images73.fotosik.pl/1237/aa36d413f4744b49.png

 

Box RaceChip zwróciłem do Niemiec. Oddali pieniążki bez problemu :cool2:

Obecnie jeżdżę z boxem DTE. Zrobiłem już z nim jakieś 10 000 KM. Jak na razie wszystko jest ok. Żadnych problemów. Samochód przyspiesza lepiej ale oczywiście nie ma aż takiej ogromnej różnicy. Samochód dzięki dodatkowym KM i Nm ładnie ciągnie przy większych prędkościach.

 

........RaceChip ........DTE

O-100 7,9 s.............7,8 s

0-160 19,3 s...........19,2 s

 

Poniżej symulacja z wyścigu dla obu boxów :lol:

 

Jeżeli chodzi o boxy do silników turbo benzyna to nie ma się co spodziewać wielkich efektów. Osoby które podawały przykłady dla sinika 320i z 184 KM do 250 Km i to przy użyciu jakiegoś najprostszego boxa 2 kanałowego wydają mi się zupełnie niewiarygodne i zalecam daleko idącą ostrożność.

Zdecydowanie zalecam przed dokonaniem zakupu o poproszenie wnyków z hamowni dla danego typu silnika. Ostrzegam że np. RaceChip rozsyła zupełnie wyssane z palca i niewiarygodne wyniki niby z hamowni a tak naprawdę są to po prostu rysunki z programu graficznego :8) Panowie z firmy która sprzedała mi box DTE po otrzymaniu wyników z hamowni próbowali je dość zabawnie podważać. Moc z boxem jest ok czyli te 170 kM ale bez boxa to jest zawyżony przez hamownie :mrgreen: Dodam, że test z boxem i bez był wykonywany w tym samym dniu przez wypięcie boxa i wpięcie. A wyniki powyżej 150 KM dla serii w przypadku tego silnika to standard. :cool2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.