Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Musiałem przestawic sobie kierownice na wielkoklinie.

 

- odlaczyc akumulator

- kluczem torx (T-30) odkrecic dwie sruby znajdujace sie z tylu, mocujace wklad/poduszke

- wysunąć troche "poduszke" i odlaczyc dwie wtyczki (u mnie jedna od poduchy, druga od przyciskow)

- kluczem nasadowym 16mm odkrecic (w normalnym kierunku) kolo kierownicy

- wysunąć z wieloklinu kolo kierownicy uwazajac przy tym aby pierscien "zwijak" pozostał na miejscu i sie nie obrócił

- nalozyc kierownice w odpowienim polozeniu dopasowujac uprzednio polozenie zwijaka poprzez obrocenie go delikatnie

- popodpinac i podokrecac wszystko w odwrotnej kolejnosci

- uwazac przy podpinaniu aku, zeby nie zewrzec klemy dodatniej z obejma akumulatora lub po prostu mase zamontowac w drugiej kolejnosci

 

 

ps

zarowno na kole kierownicy jak i na trzpieniu jest znacznik informujacy o tym jakie jest wlasciwe polozenie. Warto zapamietac wzajemne polozenie orwkow przed zdjeciem kola. A przy ustawianu zbieznosci najpierw zamontowac kiere w polozeniu fabrycznym.

pozdrawiam

t.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.