Skocz do zawartości

demontaż i montaż kierownicy - how-to


typson

Rekomendowane odpowiedzi

Musiałem przestawic sobie kierownice na wielkoklinie.

 

- odlaczyc akumulator

- kluczem torx (T-30) odkrecic dwie sruby znajdujace sie z tylu, mocujace wklad/poduszke

- wysunąć troche "poduszke" i odlaczyc dwie wtyczki (u mnie jedna od poduchy, druga od przyciskow)

- kluczem nasadowym 16mm odkrecic (w normalnym kierunku) kolo kierownicy

- wysunąć z wieloklinu kolo kierownicy uwazajac przy tym aby pierscien "zwijak" pozostał na miejscu i sie nie obrócił

- nalozyc kierownice w odpowienim polozeniu dopasowujac uprzednio polozenie zwijaka poprzez obrocenie go delikatnie

- popodpinac i podokrecac wszystko w odwrotnej kolejnosci

- uwazac przy podpinaniu aku, zeby nie zewrzec klemy dodatniej z obejma akumulatora lub po prostu mase zamontowac w drugiej kolejnosci

 

 

ps

zarowno na kole kierownicy jak i na trzpieniu jest znacznik informujacy o tym jakie jest wlasciwe polozenie. Warto zapamietac wzajemne polozenie orwkow przed zdjeciem kola. A przy ustawianu zbieznosci najpierw zamontowac kiere w polozeniu fabrycznym.

pozdrawiam

t.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.