Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć.

Od kilku tygodni mierzę się z zamiarem zakupy swojego pierwszego bmw. Z tego co zdążyłem się zorientować, część silników ma rozrząd od strony sprzęgła i koszt wymiany jest dość duży. Wiedzę czerpałem z tego postu viewtopic.php?f=70&t=163326 Interesują mnie wersje 118d i 120d. Tu powoli zbliżam się do mojego pytania/prośby. Czy po otworzeniu maski można jednoznacznie stwierdzić jaki to silnik (np. po osłonie)? Ewentualnie czy powinienem prosić potencjalnego właściciela o VIN i można gdzieś w necie z niego wyczytać jaki to silnik?

 

Tu teoretycznie jest N47 http://www.quarrymotors.co.uk/systhumbs/pdimage120d%20N47%20engine.jpg (mała osłona na plastikowych wpustach)

A tu M47N2 http://static.schmiedmann.dk/ProductPictures/image_199676_big.jpg (większa osłona na śrubach)

 

Czy ktoś jest w stanie to potwierdzić/zaprzeczyć?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zaskoczyles mnie ze od marca i prawda jest taka ze oboje bylismy w bledzie...

Znalazlem najmlodsza z silnikiem M z 06.2007 oraz najstarsza z silnikiem N z 01.2007 czyli montowano rownoczesnie oba silniki

Mozesz tez luknac na moc i wszystko jasne

Silnik M - 122Km

Silnik N - 143 Km

Nie boj sie silnika N koszty wymiany nie sa tragiczne

Mam takie auto na zbyciu

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.