Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. tydzien temu kupilem BMW E90 i w czasie jazdy z tylu dochodzil szum i metaliczny halas. zdiagnozowalem to jako lozysko ale okazal sie to tylny most.

chce kupic uzywany most ale nie wiem z jakim przełożeniem moze byc tam zamontowany, bo na moim starym moscie nie ma naklejki zeby odczytac jakie mial przelozenie:/

czytalem ze mozna zakladac mosty z wiekszym przelozeniem i auto bedzie zrywniejsze ale bedzie mial mniejsza predkosc maksymalna.

w sumie nawet fanie bylo by zyskac troche na zrywnosci bo n predkosci maksymalnej mi az tak nie zalezy.

Pomozcie mi prosze w wyborze mostu do tego BMW E90 318i 129 KM 2005r

Opublikowano
A czy jest roznica miedzy mostem od diesla o takim samym przełożeniu a mostem od benzyny? I czy mogl bym np zalozyc most o wyzszym przelozeniu konkretnie 3.38 i jak to wplynie na zmiane obrotow przy danej predkosci?
Opublikowano
Co do diesla to po przeróbkach, 3,38 spokojnie (skąd masz 3,38) bardzo ciężko znaleźć w rozsądnej cenie i stanie. Różnicy nie poczujesz, sam już miałem i wyższe i niższe. W gdańsku jest firma co regeneruje z dobrymi efektami, poszukaj na forum.
Opublikowano

Znalazlem na allegro most 3.38 za 1000zl z silnika 3.0 jeden za 700 zl i kilka powyzej 1000 zl

nie wiem ktory sie bardziej oplaca?

Opublikowano (edytowane)
z silnika 3.0 nie będzie pasował. :nienie: Wejdź na http://pl.bmwfans.info i popatrz jak wyglądają dyfry w poszczególnych silnikach, zwróć uwagę na kołnierze mocujące przekazania napędu (80mm/M8 jest w 2.0 a 88mm/M10 jest w 3.0 ). Edytowane przez kerbi
Opublikowano
z silnika 3.0 nie będzie pasował. :nienie: Wejdź na http://pl.bmwfans.info i popatrz jak wyglądają dyfry w poszczególnych silnikach, zwróć uwagę na kołnierze mocujące przekazania napędu (88mm/M8 jest w 2.0 a 88mm/M10 jest w 3.0 ).
A tak poza tym to z tego co widzę to do 3.0 szły 3,15 i 3.64 :?:
Opublikowano

to chyba ktos sie poprostu nie zna na tym co sprzedaje.

Czyli jesli bedzie 3.23 albo 3.38 od benzyny to napewno bedzie pasowwal ?

Opublikowano
mam teraz taki założony (z musu) uwierz mi różnicy nie odczujesz. A cena.... dołóż parę stówek i będziesz miał jak nowy ten który masz.
Opublikowano
Nowy kosztuje 5 tys. regeneracja max do 2 tys. Używany jak trafisz źle, tak jak ja to po pół do roku znowu do wymiany. Sam decyduj.
Opublikowano
kupilem raz urzywke za 5 stow dosyc tanio zrobilem juz na nim kolo 50tys tyle ze cos szumi w nim jeszcze sprawdze podtrzymke walu ale watpie zeby to bo to taki metaliczny dzwiek
Opublikowano

wymienilem dyfer u fachowca w Jagatowie pod pruszczem gdańskim.

nareszcie błoga cisza i łozysko rolkowe a nie kulki jak w rowerze.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.