Skocz do zawartości

szarpniecia podczas przyspieszania 330d


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Mam problem z dość mocnymi szarpnieciami podczas przyspieszania, na każdym biegu najczęściej w granicach 2500- 3000 obrotow czasem też niższych. Wymieniałem ostatnio dwa wtryski ale przed wymiana był ten sam problem. W Inpie błędów nie ma, wtryski ok, wszystkie parametry wg mechanika tez są ok. Nie wiem :? w czym tkwi problem, proszę o jakieś sugestie, nie mam już pomyslow. Dodam że dzieje się to tylko podczas jazdy na biegu, silnik chodzi rowno nie telepie nie kopci mocno, przyspieszenie ma dobre. Proszę was o opinie :?:
Opublikowano
Naped na tył , manual skrzynia . Dodam tylko ze jest jeszcze problem z zapalaniem rano na zimnym , bardzo ciezko , kreci rozrusznik , wskazówka obrotow podskakuje do 200-300 ale nie zapala , wlaczam wylaczam zaplon az do skutku czasem zalapie po minucie czasem po 10 min. Gdy razu juz odpali to potem pali od strzala . Czasem potrafi też na luzie , podczas postoju zgasnac ,potem ponownie odpala od strzala . Wielka zagadka dla mnie , inpa nie wykrywa bledow . Myslalem nad czujnikiem wałka albo pompą wysokiego ciś . ale nie chce wymieniac w ciemno .
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Mam problem z dość mocnymi szarpnieciami podczas przyspieszania, na każdym biegu :?:

Sprawdz elastyczny łącznik między wałem a skrzynią on jest często powodem szarpania.

Co do odpalania trzeba sprawdzić cisnienia pompy wstępnej ,filtr paliwa kiedy był wymieniany?

"Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego"
Opublikowano
No własnie pompa ta podprogowa była wymieniana w trakcie trwania objawow i filtr pALIWA TEZ , wiec to nie to , ta w baku działa bylo sprawdzane , łacznik elastyczny wału i podpora miesiac temu tez wymienianE na nowe - wiec to odpada . CHodzi mi po glowie pompa wtryskowa albo czujnik wałka , ale nie wiem jak to sprawdzic bez kupowania nowych czesci , inpa nic nie wykazuje . Dodam ze problem zaczal sie mniej wiecej w tym czasie jak wymieniano mi regulator cisnienia paliwa bo stary przeciekal ropą , wstawiono mi na jego miejsce zaworek zwrotny , wtedy zaczely sie problemy z odplalaniem , wymienilem ten zaworek zwrotny na orginalny regulator pierburga (takie plastikowe gownienko za 500 zł) i objawy ustapily , odpalal normalnie ale tylko kilka dni , potem objawy powrocily . Moze mechanik przez tn zaworek zwrotny cos zknocil , tylko nie wiem co bo to dosc prosta opercaja byla , moze zaworek zamiast regulatora cisnienia ,cos zblokowal w ukladzie albo zepsul pompe wtryskowa ?W miedyczasie wymienilem tez dwa wtryski bo ponoc grubo laly , nic to nie pomoglo .
Opublikowano

A sprawdzałeś w inpie jednostki żądane/mierzone?

Aku sprawny?

civic VI 1.4+>clk200k>a4b6 1.8t>x3 3.0d>e46 2.0d touring>e46 2.2 touring
Opublikowano
Problem rozwiazany , dwa wtryski po tescie przelewowym okazalo sie ze przelewaja jak fontanna :P , nie spodziewalem sie ze przelewajace wtryski mogą tak sknocic prace silnika , korekty w inpie nic nie pokazaly , dopiero test przelewowy . Wymienione i chodzi idealnie . Temat zakonczony .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.