Skocz do zawartości

Czerwona kontrolka ciśnienia oleju wyższych prędkościach


Sergio88

Rekomendowane odpowiedzi

A łańcuch Ci nie hałasował ?

 

Mi się parę miesięcy temu zapaliło ciśnienie oleju i paliło cały czas, na drugi dzień zgasło. Zawiozłem samochód na lawecie do mechanika. Po podłączeniu przyrządów okazało się że ciśnienie jest prawidłowe. Profilaktycznie kazałem zdjąć miskę oleju i nic tam nie było wszystko czyste. Zmieniony olej + uszelki podstawy filtra bo puszczał i do dziś spokój.

 

BMW za to N43 powinno w ramach przeprosin robić darmowe naprawy.

kiedyś


E32 730

E36 318

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...

Witam,

 

Postanowiłem że odświeżę posta przy okazji zamieszczania następnego.

 

Od momentu naprawy rozrządu - w zasadzie tylko jednego elementu widocznego na poprzednich zdjęciach, auto nie ma już problemów z ciśnieniem ( odpukać, póki co :) )

gdyby ktoś z Was miał podobny problem to piszcie na priv,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Witam.

Posiadam podobny problem.

Bmw 116i silnik n43

objawy to czerwona kontrolka niskiego ciśnienia oleju,Gasnący silnik przy wrzuceniu na luz przy dojeżdżaniu np. do świtaeł i dziwne hałasy dochodzące z silnika słyszalne tylko w kabinie .wszystkie te objawy pokazuja się tylko jak silnik jest rozgrzany ,gdy jest zimny jest ok.Byłem już u dwóch mechaników .Piwerszy wyczyścił czujniki położenia wału,wymienił olej i termostat.Niestety to nie pomogło.Drugi doszukał sie winy w przepustnicy po rzekomym przeczyszczeniu problem zniknął ale silnik nadal zachowywał sie głośno(takie grechotanie)i sporadycznie gasł na wolnych obrotach gdy sie go na luz wrzuci.i teraz po dłuższym czasie czerwona kontrolka niskiego ciśnienia oleju nadal powraca.I już nie wiem co mam robić.Dzwoniłem do kolejnego mechanika który już zajmował się takimi pacjentami to powiedział mi że mogą to być panewki i korbowód ale nie jest pewny.Podobno ten silnik miał problemy i był objęty jakąś akcją serwisową.Jakieś przeprogramowywanie przepustnicy a w skarjnych przypadkach zalecają wymiane silnika który jest podobnmo przez te problem objety bardzo okazyjna ceną.Tonący brzytwy się chwyta i już nie wiem co mam robić na piątek jestem umówiony z kolejnym mechanikem ale już trace nadzieję.co może być rzeczywistą przyczyną tych objawów?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.