Skocz do zawartości

Zbychu6970

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Bmw e87 silnik n43 2008r

Osiągnięcia Zbychu6970

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Auto wystawiam na sprzedaż jako uszkodzone.jeśli ktoś jest chętny to zapraszam
  2. Niestety mieszkam za granicą w niemczech i tutaj jest problem.Nie znam tutaj dobrych mechaników byłem w dwóch z pierwszej łapanki i nic nie zrobili dlatego mam obawy przed wizyta u kolejnego.Bo nikt nie lubi wyrzucać pieniędzy w błoto a tak się właśnie dzieje w moim przypadku.Ewentualnie wchodzi w gre województwo lubuskie okolice Słubic lub Kostrzyna nad Odrą. do tych miejscowosci mam jakieś 100km.Ale w tym stanie boje się jezdzić autem w tym stanie na takie dystansy
  3. No byłem ostatnio w warsztacie który specjalizuje się tylko Bmkami.I mechanik jednoznacznie stwierdził że ten silnik to pomyłka inżynierów i jest to wada fabryczna.I twierdził że już zajmował się tego typu silnikiem.I przyczyną jest wał korbowy i panewki.a wymiana tych części to jakieś 5 tysięcy złotych i według niego bardziej opłacało by się trochę dołożyć i kupić drugi nowy silnik który został podobno objęty dość sporym rabatem w ramach rekompensaty za wypuszczenie felernego silnika przez Bmw.I teraz jestem w kropce bo nie wiem co robić.Nie stać mnie na naprawę a o kupnie nowego silnika już nie wspomnę. od początku stycznia jeżdże od mechanika do mechanika i bez skutku zrobiłem już jakieś 3 tysiące kilometrów.Jestem zdesperowany i myślę nawet o sprzedaniu auta z uszkodzonym silnikiem bo nie mam na to siły.
  4. Witam Kodów błędów nie posiadam.Nie posiadam odpowiedniego sprzętu aby samodzielnie odczytywać błędy z komputera. Jeśli chodzi o rozrząd to mechanik nr.1 mnie uświadomił że trzeba go wymienić i miałem to zrobić ale teraz na pierwszym planie jest ta usterka z ciśnieniem oleju.I najgorsze jest to że na piatek jestem umówiony z kolejnym magikiem i mam do przejechania dość znaczny odcinek i mam nadzieję że dojadę do celu bez żadnych przygód
  5. Witam Jestem posiadaczem jedynki e87 silnik n43 1.6 benzyna 122km Zaczęło się od czerwonej kontrolki niskiego ciśnienia oleju która wyświetliła się podczas gdy wyjechałem w dłuższą trase.Komunikat ten wyświetla się gdy jadę szybciej niż 100km/h do tego dochodzi fakt że gdy wrzucę na luz (np. gdy dojeżdżam do świateł) silnik gaśnie.zaniepokojony tym faktem udałem sie do mechanika nr.1 który po przepadaniu auta stwierdził że zawory się za szybko otwierają i za późno zamykają(coś w tym stylu) według niego przyczyną był przepracowany olej który odłożył się na czujniku położenia wału.Po przeczyszczeniu czujników,wymianie oleju i termostatu.Niby auto miało być sprawne.Niestety problemu z gasnącym silnikiem nie udało mu się rozwiązać i jak stwierdził że być może przeczyszczenie przepustnicy pomorze.Podczas jazdy na krótkich dystansach było ok.Niestety gdy wyruszyłem w długą trasę problem ten pojawił sie znowu czyli czerwona kontrolka niskiego ciśnienia oleju,gaśnie na wolnych obrotach i ten dziwny dźwięk który dochodzi z silnika.Pojawia sie tylko wtedy gdy silnik sie rozgrzeje.Jest to takie jakby chrobotanie lub charczenie które rośnie wprost proporcjonalnie do obrotów silnika.I co najlepsze dźwięk jest ten słyszalny tylko wewnatrz kabiny po otwarciu okna lub maski nie słychac tego.podsyłam link https://youtu.be/gW0HTqX9Caw Udałem się do mechanika nr.2 który po analizie doszedł do wniosku że problemem jest przepustnica a mianowicie ciśnienie powietrza jakie wpada do silnika na niskich obrotach.A więc przeczyścił on przepustnice i rzekomo problem znikł.Auto odebrałem i niestety nie zrobił zbyt wiele kilometrów i dziwny dźwięk który wydaję silnik nadal został i niestety kilka razy mi zgasł ale co dziwne czerwona kontrolka niskiego ciśnienia oleju nie pokazywała się.Po rozmowie z mechanikiem stwierdził on że trzeba wymienić przepustnice bo to ona według niego jest winna temu że auto gaśnie.Postanowiłem pojeździć trochę tym autem aby wybadać czy działa.minęło wiele kilometrów i dni.Auto nie gasło już i błąd nie wyskakiwał ale jedyne co zostało to ten dziwny dźwięk.I uznałem że problem usunięty i wystarczy tylko zlokalizować źródło tych dźwięków.Niestety kilka dni temu auto wróciło do punktu wyjścia i zaczyna gasnąć gdy sie rozgrzeje,wydaje dziwne dźwięki i czerwona kontrolka niskiego ciśnienia oleju pokazała sie znowu dodam że pokazuje sie ona tylko gdy osiągam wyższe prędkości przez dłuższy czas powyżej 100km.I szczerze mam już dosyć i nie wiem co sie dzieje i nie mam tez pewności że jest to przepustnica i boje sie kupić tą cześć w ciemno bo nie mam pewności że to na prawdę prze niż to wszystko,straciłem zaufanie do mechaników.zostawiłem już sporą sume u dwóch i koniec końca auto nadal nie zrobione i nie wiem co dalej.Dzwoniłem do trzeciego mechnika który naprawia tylko bmw i twierdzi że naprawiał te silniki i są to bardzo problematyczne jednostki.W jednej podobno wymieniał korbowód i panewki.Podobno Bmw robiło jakąś akcje serwisową przeprogramywania przepustnic i słyszałem że silnik ze względu na te problemy jest do nabycia w bardzo okazyjnej cenie.tak twierdził spec nr.3 u którego umówiłem się na ogledziny.Sam już nie wiem co z tym szrotem mam robić.Może ktoś z was miał podobne problemy z autem i może mi pomóc aby mnie nakierować na prawdziwą przyczynę takich objawów.Będę bardzo wdzęczny za jakąkolwiek pomoc.Z góry dziękuję i pozdrawiam
  6. Witam. Posiadam podobny problem. Bmw 116i silnik n43 objawy to czerwona kontrolka niskiego ciśnienia oleju,Gasnący silnik przy wrzuceniu na luz przy dojeżdżaniu np. do świtaeł i dziwne hałasy dochodzące z silnika słyszalne tylko w kabinie .wszystkie te objawy pokazuja się tylko jak silnik jest rozgrzany ,gdy jest zimny jest ok.Byłem już u dwóch mechaników .Piwerszy wyczyścił czujniki położenia wału,wymienił olej i termostat.Niestety to nie pomogło.Drugi doszukał sie winy w przepustnicy po rzekomym przeczyszczeniu problem zniknął ale silnik nadal zachowywał sie głośno(takie grechotanie)i sporadycznie gasł na wolnych obrotach gdy sie go na luz wrzuci.i teraz po dłuższym czasie czerwona kontrolka niskiego ciśnienia oleju nadal powraca.I już nie wiem co mam robić.Dzwoniłem do kolejnego mechanika który już zajmował się takimi pacjentami to powiedział mi że mogą to być panewki i korbowód ale nie jest pewny.Podobno ten silnik miał problemy i był objęty jakąś akcją serwisową.Jakieś przeprogramowywanie przepustnicy a w skarjnych przypadkach zalecają wymiane silnika który jest podobnmo przez te problem objety bardzo okazyjna ceną.Tonący brzytwy się chwyta i już nie wiem co mam robić na piątek jestem umówiony z kolejnym mechanikem ale już trace nadzieję.co może być rzeczywistą przyczyną tych objawów?
  7. Witam. Posiadam podobny problem. Bmw 116i silnik n43 objawy to czerwona kontrolka niskiego ciśnienia oleju,Gasnący silnik przy wrzuceniu na luz przy dojeżdżaniu np. do świtaeł i dziwne hałasy dochodzące z silnika słyszalne tylko w kabinie .wszystkie te objawy pokazuja się tylko jak silnik jest rozgrzany ,gdy jest zimny jest ok.Byłem już u dwóch mechaników .Piwerszy wyczyścił czujniki położenia wału,wymienił olej i termostat.Niestety to nie pomogło.Drugi doszukał sie winy w przepustnicy po rzekomym przeczyszczeniu problem zniknął ale silnik nadal zachowywał sie głośno(takie grechotanie)i sporadycznie gasł na wolnych obrotach gdy sie go na luz wrzuci.i teraz po dłuższym czasie czerwona kontrolka niskiego ciśnienia oleju nadal powraca.I już nie wiem co mam robić.Dzwoniłem do kolejnego mechanika który już zajmował się takimi pacjentami to powiedział mi że mogą to być panewki i korbowód ale nie jest pewny.Podobno ten silnik miał problemy i był objęty jakąś akcją serwisową.Jakieś przeprogramowywanie przepustnicy a w skarjnych przypadkach zalecają wymiane silnika który jest podobnmo przez te problem objety bardzo okazyjna ceną.Tonący brzytwy się chwyta i już nie wiem co mam robić na piątek jestem umówiony z kolejnym mechanikem ale już trace nadzieję.co może być rzeczywistą przyczyną tych objawów?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.