Skocz do zawartości

740i 1996 Miłosz88


Miłosz88

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie, chciałbym się pochwalić moim pierwszym, ale zdecydowanie nie ostatnim BMW. Jestem drugim właścicielem, pierwszym w kraju. Moja 40 ma już silnik m62, bez vanosów, nigdy nie widział i nie zobaczy instalacji gazowej, felga która aktualnie jest założona najprawdopodobniej zostanie. Na całym samochodzie, teraz już oprócz maski, fabryczny lakier w bardzo ładnym stanie, zero śladów korozji. Z 7 dostałem komplet kluczyków i komplet dokumentów, mam w bagażniku komplet narzędzi, w zagłówku fabryczną apteczkę itd. Ogólnie mówiąc dostałem z samochodem wszystko to co dostał pierwszy właściciel w salonie, plus tuv z 2015r, plus dokumenty od wydechu. Mega jaram się tym wozem. :D

 

Rozkodowany Vin

 

Type code GF81

Model 740I (EUR)

E-F-R series E38

Series 7

Type LIM

Steering LL

Doors 4

Engine M62

Displacement 4.40

Power 210 (285 hp)

Drive HECK

Transmission AUT

Paint code 303 - COSMOSSCHWARZ METALLIC

Upholstery code N6SW - STANDARDLEDER/SC

Prod.date 1996-04-23

 

S202 Steptronic

S214 Automatic stability control (ASC+T)

S284 BMW light alloy wheel BMW styling

S320 Deleted, model lettering

S354 Green windscreen, green shade band

S403 Glass roof, electrical

S416 Roller sun visor, rear lateral

S423 Floor mats, velours

S428 Warning triangle and first aid kit

S438 Fine wood trim

S456 Comfort seat with memory

S464 Ski bag

S494 Seat heating driver/passenger

S500 Headl.washer system/intensive cleaning

S522 Xenon Light

S534 Automatic air conditioning

S548 Kilometre speedo

S609 Navigation system, Professional

S629 Car telephone (GSM) w card reader, front

S672 CD changer for 6 CDs

S677 HiFi system Professional DSP

S690 Cassette holder

L801 National version Germany/Austria

S806 Third stoplamp

 

założenia:

- pakiet startowy (wymiana wszystkich płynów, filtrów, świec, klocków, przegląd klimy)

- zakup opon letnich

- wymiana górnej uszczelki szyby czołowej

- lakierowanie gałki biegów (popękana)

- nowe kapselki na felgi

- lakierowanie maski i listew pod lampami (odpryski)

- nowe nerki i znaczek na maskę

- wymiana podszybia

- wymiana uszczelki szyberdachu (świst wiatru przy dużej prędkości i estetyka)

- nie wiem co zrobić z wydechem, bo mam co do niego bardzo mieszane uczucia

- naprawa pixeli

- wyciągnięcie 3 minimalnych, widocznych tylko pod światło wgniotek

- zabezpieczenie antykorozyjne

- polerka szyby czołowej

- dbanie jak o swoją kobietę, fura ma być na tip top :P

 

Mam kilka fotek sprzed zakupu:

http://images75.fotosik.pl/695/e113b6b31af9f0a1med.jpg

 

http://images76.fotosik.pl/696/7f705de6aed4dc6bmed.jpg

 

http://images77.fotosik.pl/696/62df41e4e6b68b92med.jpg

 

http://images78.fotosik.pl/696/3aca6fc5a7c0e610med.jpg

 

gałka podczas roboty

 

http://images78.fotosik.pl/696/90390b4636448e2bmed.jpg

 

gałka po robocie

 

http://images78.fotosik.pl/696/8c6c1160968bbfaamed.jpg

 

mały spot z kuzynem

 

http://images76.fotosik.pl/696/529b88a53778aa91med.jpg

 

Więcej fotek strzelę jutro jeżeli pogoda dopisze, bo odbieram auto od lakiernika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co tu dużo gadać;) no ładna jest.

Mi osobiście nie leżą te tłumiki ale to Tobie ma się podobać nie mi;)

Mówisz że nigdy nie będzie miała gazu.

W żadnej swojej BMW nie miałem lpg.. do teraźniejszej skusilem się i założyłem. Ważne by nie oszczędzać na montażu tylko dopiero na tankowaniu i żeby instalacje zakładał ktoś kto się na tym zna!

U siebie nie odczuwam ani spadków mocy ani tym podobnych. Odczuwam jedynie w portfelu przy tankowaniu.

Pieść ja dalej i trzymaj w jak najlepszym stanie.

E38 728i 1999r
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie jest tak, że jestem przeciwnikiem gazu, wręcz przeciwnie. Poprzednie 2 auta były w gazie, w ostatnim to ja zleciłem montaż. Jeep 5.2 jeździł na gazie ponad 10 lat, bez żadnych problemów ani z silnikiem, ani z samą instalacją, natomiast w peugeocie 607 3.0 zakładał mi gazownik z Jeszkowic (między Wrocławiem a Jelczem) i byłem zachwycony, gdybym ci nie powiedział że jest gaz, nie domyśliłbyś się, butla w koło, wlew pod klapką a pod maską wszystko idealnie pochowane, moment przełączania i spadek mocy niezauważalny. W 7 nie chcę zakładać gazu, bo chcę ten samochód utrzymać w stanie fabrycznym, dla mnie to już jest klasyk, gdybym kupił e60 lub e65 założyłbym bez zastanowienia. stąd też mieszane uczucia co do wydechu. Z jednej strony podobają mi się owalne końcówki, taki trochę audi a8 D3 style, z drugiej gryzie się to z założeniami zachowania stanu fabrycznego, najprawdopodobniej znikną ale chcę to zrobić w absolutnej zgodzie ze sobą a nie dlatego że powinny. ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...
Sorry za późną odpowiedź, byłem na urlopie :P Nie glinkowałem przed woskiem, normalnie bym to zrobił, ale lakier sprawia wrażenie dość gładkiego, i uznałem że nie warto. Wosk to 'poorboys world nattys paste wax' bardzo łatwy i przyjemny w nakładaniu i polerowaniu i do tego fajnie pachnie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
było 235/60/16 premium contact, jest 235/50/18 i 255/45/18 sport contact 5. Komfort ucierpiał zauważalnie, zmniejszyło się uczucie uginania opony na zakrętach, szczególnie czuć różnicę przy przerzucaniu z zakrętu w zakręt, do tego sport contact zupełnie inaczej się zachowuje na granicy przyczepności, ogólnie jestem zadowolony :cool2:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Korzystając z resztek upałów zrobiłem dzisiaj konserwację. Do maski, klapy, drzwi i progów wpsikałem Tectyl ML, do tego w newralgicznych punktach takich jak miejsca na lewarek, łączenie progu w nadkolach, ranty błotników zastosowałem Tectyl bodysafe. Ucieszył mnie stan progów po zdjęciu osłon, bo brak jakichkolwiek oznak korozji, chciałbym aby tak zostało. :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.