Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Ostatnio padło mi turbo, zostalo zregenerowane i wymienione(oleje i filtry rownież). Po wymiane okazalo sie ze jeszcze do wymiany jest przepływomierz powietrza. Wymieniłem na używany ale nadal to nie jest to(w tygodniu wymienie na nowy). Parametry wszystkie sa ok. oprócz przepływu powietrza, pożądany jest około 3200, rzeczywisty 300. Auto wcale nie ma siły, chodzi jak 1.2 a nie jak 3.0. I zauważyłem ze kopci na niebiesko i smierdzi tak jak by nie przepalonym dieslem , oprócz tego mama jeszcze jeden błąd na kompie-Usterka EEPROM 1640. Proszę o pomoc z góry dzieki.
Opublikowano
Jeśli porządane jest 3200 to chodzi raczej o czujnik ciśnienia doładowania. Jest zamontowany na kolektorze ssącym. Przeplywka u mnie w najwyzszym punkcie mierzy 1400 jednostek.
Opublikowano

Jeżeli kopci na niebiesko to znaczy że bierze olej jeżeli na czarno to znaczy że za mało powietrza ,lub wtrysk ci leje po prostu się nie domyka wtryskując zbyt dużo paliwa ,

którego nie może przepalić i idzie w tłumik

Opublikowano

Zanim zaczniesz pakować kasę to zacznij od najprostszych rzeczy czyli przewody podciśnienia i układ dolotowy u mnie był spadek mocy i kopcenie

przez pęknięty wąż od dolotu ten przed EGR kolejny raz pękł mi wąż od podciśnienia sterowania turbiną .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.