Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Moje N53B30 dopadło w końcu drganie na zimnym silniku które ustaje po przejechaniu kilku km. BMW ma 128tys. przelotu. Na pierwszy ogień poszły cewki na które miałem jeszcze akcję serwisową i przy okazji świece. Drgania nie ustały. Inpa wywala tylko błędy NOXa ale zanim go wymienię chciałbym wykluczyć jeszcze wtryski. W swoim starszym BMW ogarniam DISa ale N53 mam 3 miesiące a INPE od tygodnia :D Nie wiem tylko czy dobrze oceniam stan wtrysków (moduł silnika mam po niemiecku). Korekty są w Masswerte Injektoren czy Adaptionswerte Injektoren aus lambdareglung- gdzie pierwszy ma korekcje -2,3 a 6 aż -5,3!. Poniżej są zrzuty z INPY (sorry za blyszcząca matrycę :roll: ) Pomoże ktoś ocenić te moje wtryski??

 

http://files.tinypic.pl/i/00794/7k7t3svhxkd4_t.jpg

http://files.tinypic.pl/i/00794/vda5ggj8q44o_t.jpg

 

http://files.tinypic.pl/i/00794/8clxrhf7w7he_t.jpg

http://files.tinypic.pl/i/00794/ahsyjszqw1o5_t.jpg

 

I NOX

http://files.tinypic.pl/i/00794/hfbizkntjjrh_t.jpg

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Ello. Wczoraj napisałem temat o tym że silnik drga na zimnym bo nie wiedziałem co to, dzisiaj sobie dałem czasu i przeryłem internety i wychodzi na to że i mnie dopadły te nieszczęsne wtryski. Mam do Ciebie pytanie jakiego kabla i jakiej INPA'y użyłeś do połączenia się z autem ??? przeglądam ebay i jest tych kabli trochę i nie wiem który wybrać ?? niebieski czy srebrny ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.