Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, od jakiegoś czasu borykam się z lekkim świstem z pod maski pod czas przyśpieszania od 0 do ok 100km poźniej już nie słychać, zastanawia mnie czy turbina jest nieszczelna czy może intercooler przepuszcza? Jakieś sugestie? P.S przebieg 180tyś

 

 

Druga denerwująca sprawa to klapka zamykająca wydech, po odpaleniu auta rano klekocze jakby miało coś za chwile strzelić, taki denerwujący metaliczny dzwięk, czy mogę "po chamsku" tą klapkę usunąć, komputer nie zeświruje ?

 

 

Pozdrawiam

http://imageshack.us/photo/my-images/190/95216545.jpg/
Opublikowano

Z pierwszym problemem nie pomogę, ale może to ta klapka właśnie?

Pytanie czy to klapka czy siłownik? raczej ten drugi, możesz go kupić w aso lub używany. Możesz też go odłączyć bez problemu, tylko jeśli jest zepsuty to klapka będzie swobodnie latać. Na początek wyciągnij wtyczkę z tego modułu i sprawdź jak będzie.

tu masz zdjęcia czego szukać (czarna skrzyneczka na lewej rurce): http://f30.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=761453

 

http://www.pasco-hk.com/image/cache/data/bmw-oem/F30/m-performance-exhaust-328i-600x600.jpg

Opublikowano
Czyli odłączając tą kostkę zniknie ten metaliczny dzwięk ? czy klapkę też muszę usunąć ?
http://imageshack.us/photo/my-images/190/95216545.jpg/
Opublikowano

Zależy na ile głośny jest to świst. Może to kończąca się pompa oleju, która jest wadliwa w tym silniku (4 cyl.)?

 

Jest pełno wątków na ten temat.

"Albo GRUBO albo WCALE"
Opublikowano
Dokuczliwe aż tak to nie jest ale słychać, kolego możesz podesłać link do tego wątku
http://imageshack.us/photo/my-images/190/95216545.jpg/
Opublikowano

Wrzuć w wyszukiwarkę, w końcu od czego ona jest ? :search:

 

Jest obszerny temat o awaryjność F10 i tam się przewijał często ten temat.

viewtopic.php?f=103&t=138437

"Albo GRUBO albo WCALE"
  • 2 lata później...
Opublikowano

Gdy u mnie pojawił się taki świst.... Kilka tysięcy kilometrów później pojawił się komunikat o niskim ciśnieniu oleju. Finał, wymiana rozrządu, napędu pompy olejowej wraz z pompą.

Każdy kto ma ten motor musi bacznie pilnować napędu pompy oraz samej pompy, gdyż jest to gówno w ładnym opakowaniu które może skończyć się wyminą całego motoru. U mnie na szczęście, nie wywołało to dantejskich scen mimo że wszystko padło. Po wymianie auto śmiga bez świstów i jest cichsze o wiele.


Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.