Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie.

Mam dziwne szmery podczas pracy na wolnych obrotach na wspomaganiu. Gdy kręcę kierownicą szumy cichną, a gdy dodam lekko gazu całkiem ustają. Wszystko dzieje się na prostej kierownicy z aktywnym wspomaganiem E61 z 2006 roku. Ten szmer to jakby pracujący silniczek elektryczny, sam nie wiem, po wyjściu z auta słychać wyraźnie je po stronie kierowcy. Ktoś ma pomysł co to może być.

Jak sprawdzić czy jest właściwy poziom płynu we wspomaganiu?

Pzdr

Maciej

Opublikowano

Miarkę masz w korku. Może płyn już stracił swoje właściwości i wymaga wymiany. Nic nie napisałeś czy i kiedy był wymieniany płyn.

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano
Dzięki, płyn wymieniłem zgodnie z tym co było na korku, ale nic się nie zmieniło. ale usterkę znalazłem. okazało się że rurka od wspomagania (lub hamulców/płynu hamulcowego nie pamiętam dokładnie od czego, cienka i metalowa) jest przykręcona do podwozia auta, tuż za metalową osłoną, dokładnie tak jak silnik na poduszkach tak i ta rurka jest przykręcona przez malutka 1cm gumową poduszkę. śruba pękła i nie trzymała rurki która na wolnych obrotach uderzała i robiła takie ciche wibracje. pisze to może komuś się przyda. pozdrawiam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.