Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

========================================

Vehicle information

========================================

VIN: WBADN61030GG87969

Type code: DN61

Model: 540I (EUR)

E-F-R series: E39

Series: 5

Type: LIM

Steering: LL

Doors: 4

Engine: M62/TU

Displacement: 4.40

Power: 210 (285 hp)

Drive: HECK

Transmission: AUT

Paint code: 397 - ANTHRAZIT METALLIC

Upholstery code: N6TT - STANDARDLEDER/GR

Prod.date: 1999-11-12

S202 Steptronic

S210 Dynamic stability control III

S216 HYDRO STEERING-SERVOTRONIC

S280 BMW LA wheel-spoke 176

S302 Alarm system

S431 Interior rear-view mirror with auto dip

S438 Fine wood trim

S441 Smoker package

S459 El. front seat adjustment w. memory

S473 Armrest front

S508 Park Distance Control (PDC)

S520 Fog lights

S534 Automatic air conditioning

S540 Cruise control

S548 Kilometre speedo

S555 On-board computer V with remote control

S602 On-board monitor withTV

S609 Navigation system, Professional

S629 Car telephone (GSM) w card reader, front

S694 Provisions for BMW 6 CD changer

S854 Language version, French

S863 Dealer List Europe

S877 Omission of non-combined operation

S881 Operating instructions, French

 

 

Lampy przednie wymienione na poliftowe, lampy tylne wymienione na przyciemniane. Spryski w zderzaku, których wg vin-u być nie powinno, zapewne z przodu bity, pytanie jak mocno. Dołożone elektryczne sterowanie kierownicy. Felgi z E60, przetoczone bo inaczej by nie włożył. Jak dla mnie fotel wygląda na 350 tys+ a nie 250.

 

Tyle moge powiedzieć po zdjęciach, po więcej trzeba podjechać na miejsce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

albo jak włożył lampy polift z soczewką + żarnik to dołożył spryski żeby sie pały nie czepiały bo ze zdj widać że nierówno zamontowane... choć twoja opcja też możliwa ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

albo jak włożył lampy polift z soczewką + żarnik to dołożył spryski żeby sie pały nie czepiały bo ze zdj widać że nierówno zamontowane... choć twoja opcja też możliwa ;)

 

 

Możliwe choć mało realne.

 

Lampy poliftowe w dobrym stanie z przetwornicami NIE OD ANGLIKA to koszt około 1000zł na chwilę obecną jak nie lepiej, jeden sprysk xenonu to cena 135zł za zamiennik, do tego żarówki to kolejne 100zł, nie wiem czy komuś by się chciało wywalać prawie 1400zł, żeby jego lampy świeciły w innym kolorze i nieco lepiej, ale to jest moja opinia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak już by się chciało komuś takie fanaberie (oczywiście w pozytywnym znaczeniu tego słowa :wink: ) w aucie urzeczywistniać, to nie kosztowałoby ono 15,5 tys. do negocjacji w przypadku tej wersji silnikowej.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.