Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, po probie regeneracji dmuchawy (niestety nieudanej) mam problem ze zlozeniem obudowy dmuchawy tzn prawej czesci tej z klapka. Widzę że silniczek klimatronika otwiera klapke po lewej stronie silnika a ciegno po środku silnika ciągnie klapke po prawej. No i problem z tym że nie umiem zamontować tego ciegna po prawej stronie. Kompletnie niepamietam jak to było złożone i teraz jest tak że lewa klapka chodzi normalnie a prawa ani rusz bo te ciegno chodzi luźno w spince a klapka jest również luzna :/ możecie mnie poratować jakimś zdjęciem albo rada jak to było ?

 

http://www.realoem.com/bm...&diagId=64_0648

 

Ciegno to element 15 a ta spinka metalowa to element 13, niepamietam jak te ciegno było włożone w ta spinka i efekt jest taki ze ciegno luzem rusza ia w spince i klapka się nie rusza

 

Swoją drogą żeby nie zakładać drugiego tematu jeśli wasza dmuchawa chodzi na niskim biegu a silnik jest włączony to czy podczas nacisniecia przycisku do odparowania szyb(czyli dmuchawa startuje na Max obrotów) obroty silnika spadają troszkę ( o ok 100-200) ? Zastanawiam się czy moja dmuchawa jest sprawna skoro tak bardzo obciąża silnik, a jak jest u was?

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.