Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Vehicle Identification Number WMWMF71070TS19377

Type MF71

Model Cooper S - EUR

Development Code R56

Chassis COUPE

Steering LL

Doors 3

Engine N14

Displacement 1.60

Power 128

Drivetrain FRONT

Transmission MECH

Color Dark Silver Metallic - 871

Upholstery Stoff Checkered/e1 Carbon Black - ATE1

Production Plant OXFORD

Production Date 2007-11-20

Standard Equipment

4AU Additional Decor Rings Erweiterte Dekorumfaenge

481 Sport Seats F Driver/front Passenger Sportsitze Fuer Fahrer/beifahrer

5AA Rear Fog Lamp Nebelschlussleuchte

548 Speedometer With Kilometer Reading Kilometertacho

8S2 Coding Of Alarm Signal Kodierung Alarmsignal

Options

1CA Selection Cop Relevant Vehicles Selektion Cop Relevanter Fahrzeuge

1CB Co2 Content Co2 Umfang

1CC Automatic Start/stop Function Auto Start Stop Funktion

1CD Brake Energy Regeneration Brake Energy Regeneration

2PA Locking Wheel Bolts Radschraubensicherung

2RP Alloy Wheels Crown Spoke /runflat Lm Raeder Crown Spoke / Notlauf

210 Dynamic Stability Control (dsc) Dynamische Stab. Control (dsc)

249 Multi-function For Steering Wheel Multifunktion Fuer Lenkrad

255 Sports Leather Steering Wheel Sport-lederlenkrad

383 Roof And Mirror Caps In Black Dach U. Spiegelkappen In Schwarz

441 Smokers Package Raucherpaket

5DD Car Jack Wagenheber

520 Foglights Nebelscheinwerfer

530 Air Conditioning Klimaanlage

6FC Radio Mini Boost Cd Radio Mini Boost Cd

8SP Cop Control Cop Steuerung

855 Language Version Italian Sprachversion Italienisch

863 Europe/dealer Directory Service Kontakt-flyer Europa

884 Italian / On-board Documentation Italienisch / Bordliteratur

 

http://bimmer.work/image.php?vin=ts19377&view=ex

http://bimmer.work/image.php?vin=ts19377&view=in

http://i.imgur.com/TJRt6Lp.jpg?1
Opublikowano

Troszkę biedna wersja ale czego kto wymaga. Ogólnie ładny, dowymiany nakładka progów prawa, sam to miałem, brak anteny. Przy weryfikacji koniecznie odpalać na lodowate silniku. Wtedy daje o sobie znać rozrząd. To największa bolączką tych silników. Koło vanos, pompa wysokiego cisnienia i nagar w dolocie. Jak ma cewki Delphi to mają wadę fabryczna i trzeba wymienić. Nie pokazuje żadnych błędów a potrafi kATA wytopić.

Ogólnie jsk to handlarz lekkie bajki i zawieszeniu i innych pierdołach. Włoch wiec warto sprawdzić wypadków ość.

pierdołach

Opublikowano
Gratki zakupu. Oby się dobrze sprawował. I koniecznie uwaga na olej i rozrząd. Olej sprawdzać, jego poziom, raz na tydzień bo Miniak lubi łyknąć.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.