Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam ciągły problem z mojim 3.0xd poszukuję specjalisty który podejmie się naprawy dodam ze z tymi stukami zrobiłem już 40tys auto jeździ ale coś stuka zalanczam filmik i szukam konkretnych mechaników

Opublikowano

Jakbym swoją słyszał.

 

Moja tak stuka od kiedy ją kupiłem. Też zrobiłem z tym prawie 40 tys. i nic się nie dzieje. W międzyczasie robiłem koło dwumasowe i nic się nie zmieniło.

 

Byłem u dwóch mechaników specjalizujących się w BMW i każdy mówił, żeby się nie przejmować.

 

Stukanie dobiega jakby z okolicy sprzęgła spod podwozia. Stojąc na wprost maski silnik chodzi równo. Nie wiem na ile to może mieć znaczenie, ale w aucie brak dolnej osłony skrzyni biegów.

Opublikowano

No niestety panowie tam tak mają. Fakt - są skuteczni, ale za cenę wymiany połowy samochodu.

 

Mnie trochę wkurzyli, gdy przy przeglądzie przed zakupem wszystko niby było ok, a później jak podjechałem na kontrolę hamulców (bicie) to ten sam mechanik po obejrzeniu auta wyskoczył z kosztorysem na ponad 7k :mad2:

 

PS: Może warto też spytać kolegów z działu E60/61. W E9x ten silnik nie jest zbyt popularny (króluje 2.0d), natomiast w E6x występował częściej.

Opublikowano

No właśnie miałem wrażenie ze jak się jedzie do w miare pozadnego serwisu bmw to się płaci ale za to ma się rztelna robotę ale jeśli chodzi o stando to się przeliczylem mieli też tak z tą firmą mój brat i maz mojej kuzynki specjalisci :mad2: :mad2: :mad2: :mad2:

w jednym z warsztatów we Wrocławiu powiedzieli mi ze to może być koło zamachowe ale to by trzeba było sprawdzić

Jeśli chodzi o stando to wydaje mi się ze chcą zarobić na nas kasę i w dupie mają nasze auta...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
jakie stando... jak jesteś we wro i chcesz dobrze dla swojego auta i kieszeni to jedziesz do bmwexpert na olsztyńską albo b/m garage w długołęce.
Opublikowano
w jednym z warsztatów we Wrocławiu powiedzieli mi ze to może być koło zamachowe ale to by trzeba było sprawdzić

Ja z racji manuala mam koło zamachowe dwumasowe i było ono niedawno wymieniane - brak zauważalnych zmian w odgłosach pracy silnika.

 

Z ciekawości (być może niezwiązane) - czy u Ciebie też przy odpalaniu silnika rano po chłodnej nocy auto puszcza siwego bączka? Być może tego nie widać z racji DPF (u mnie usunięty).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.