Skocz do zawartości

[e36 m40] przewod przeplywomierza odlaczony przy sterowniku


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, od wielu lat zmagam sie z wysokim spalaniem m40 1.8 automat z 1992 roku. Dzisiaj postanowilem rozebrac przeplywke. Jest ona na 5 pinow. Wszystko wyglada w porzadku, jest czysto, sciezki nie wytarte. Postanowilem sprawdzic droznosc przewodow z przeplywomierza do sterownika silnika. Okazalo sie, ze przy sterowniku przewod szary z czarnym paskiem (na przeplywce jest to PIN 3) jest rozlaczony na fabrycznej jednopinowej wtyczce. Przewod ten i teraz pytanie: czy przewod ten zostawic rozlaczony czy zpiac ze soba laczac tym samy sterownik z przeplywka? Czemu przewod ten jako jedyny ma fabryczny wtyk-gniazdo i jest rozlaczony? Co sie stanie gdy go podlacze? Dzieki
Opublikowano
Jeżeli przepływka z końcówką 134 to tak ma być, a jeżeli przepływka z końcówką o ile pamiętam 204 to pin 3 powinien być, ponieważ odpowiada on za regulację biegu jałowego na potencjometrze.



Potrzebujesz klucza do blokowania wału korbowego M47 / M47N... mam taki! NOWA CENA 120zł!


Amsoil AFL + Archoil AR9200

Opublikowano
Numer mojego przeplywomierza to 0280202134.RealOEM pokazuje zupelnie inny numer. Czyli rozlaczony przewod mam zostawic rozlaczonym? A mozesz podpowiedziec jak sprawdzic poprawnosc dzialania przeplywki klapkowej? Po podlaczeniu pod kompa wykazuje stale napiecie i nic sie nie zmienia (sprawdzil to znajomy, ktory kodowal mi moduly, ale nie umial powiedziec czy tak ma byc).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.