Skocz do zawartości

E92 335d - 390 KM / 753 NM - Sprzedaz


w1lq

Rekomendowane odpowiedzi

mowisz mi ze do E92 LCI nie ma zarowek ???

 

cos chyba tu pomyliles. Modul ktory pokazujesz to jedno i jest rownierz w E90/E91 a zarowki to drugie i tak sa led markery ktory sie nie sciemniaja do E92 (np link post poprzedni) a jak chodzi o jazde bez sciemniania w nocy to nie ma z tym problemu bo twoje xenony bija 100 razy mocniej. + nie sciemniania ringow jest to ze masz ta same BARWE swiatla na ringach i na xenonach a nie cos odczapy ktore nie pasuje.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 394
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Nope - w E92 LCI LED nie masz zarowek do ringow. Generalnie reflektor jest kompletnie inaczej zrobiony niz to co spotykasz w LCI E90/1 czy w E92 preLCI. Technologicznie - jak pisalem - ringi w reflektorach e92 LCI LED sa zrobione tak samo jak LEDowe ringi w F30.

 

Bardzo dobrze wiem co jest w środku bo wszystko sam składałem ;):

- Modul Ledowy do migacza wraz z podswietleniem brewki:

 

http://factoryxenon.com/word/wp-content/uploads/imported/0/40/OEM-BMW-3-Series-E92-E93-LED-TURN-SIGNAL-LIGHT-MODULE-63117263096-1305715081-RH-231952485840.jpg

 

- Modul Ledowy do ringa od bixenona (jak na obrazku post wyzej)

- Modul Ledowy do ringa swiatla doswietlania AHL (jak na obrazku post wyzej)

 

- Corner ledy

 

Podswietlenie ringow jest sterowane przez wlasny kontroler ktory steruje ledami:

 

http://thumbs.ebaystatic.com/images/g/ZqkAAOSwaB5Xn98o/s-l225.jpg

 

Kierunkowskaz ma swoj wlasny kontroler tego typu. Do tego dochodzą moduły smc do skrętu i przetwornice xenonu.

 

Obawiam sie tez, ze takie moduly ledowe nie wystepuja w E90/1 -> http://www.realoem.com/bmw/enUS/part?id=KK91-EUR-01-2013-E92N-BMW-335d&mg=63&sg=05&diagId=63_1208&q=63117263051 Markery owszem wystepuja do wersji preLCI, mozliwe ze do LCI bez LEDow tez (bo to dosc inny reflektor). To samo się tyczy M3 bo ma tam zawsze lampy preLCI.

 

Jedyne zarniki ktore sa w reflektorze w wersji LED + AHL to: zarowka doswietlania zakretu + zarnik bixenona.

 

Jesli chodzi o intensywnosc swiecenia, ringi sie zdecydowanie sciemniaja jak swieca w trybie postojowym lub drogowym. Jak jeszcze mialem stary FRM i podpiete nowe reflektory to mozna bylo na stroboskopujacych ringach full power jezdzic po ciemnym garazu :) Obecnie na postojowkach juz sie tak nie da ;)

E92 335d Stage H
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie no wrocmy do sedna migacze itd to inna sprawa ale w takim razie do czego sa sprzedawane zarowki led do E92 post lift ? mam u siebie w domu jedno swiatlo do E92 lci i jest miejsce na zarowki, takie same jak w E91 lci zreszta a wiec czy sa dwie wersje lci lamp ? zreszta sa sprzedawane zarowki led do ringow E92 lci a wiec po jezeli nie ma zarowek ? mam wrazenie ze mowimyo dwoch roznych sprawach.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sa 4 wersje reflektora e92 LCI. Standard / Standard AHL / Led / Led AHL. Wersję ledowe nie mają żarówek tylko moduły i kontrolery.

 

Tu jest zdjęcie standardowej wersji i widać że sloty na moduły ledowe i kontrolery są zaslepione.

http://cdn.bmwclub.ru/data/attachments/1649/1649930-4879a2d83fffbc6a4c9cf64878b2acd8.jpg

 

Tak więc śmiem sądzić że nie ledowe reflektory używają żarówek do ringow.

 

Co widać tu

http://www.allusacars.com/wp-content/uploads/2014/12/IMG_1568.jpg

E92 335d Stage H
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak więc śmiem sądzić że nie ledowe reflektory używają żarówek do ringow.

 

Dokładnie tak, czyli zwykła lampa (nie led) od LCi ma ringi na żarówkach jak wszystkie lampy pre-lci, natomiast LCi led nie posiada żarówek - ring jest na ledzie

 

Taki właśnie retrofit robiłem u siebie LED AHL wraz z dołożeniem frm3, wszystko działa, ale nie ściemnia mi się ring oraz nie świeci brewka oraz corner (3xled)

 

w1lq podpowiesz co w wiązce trzeba zmienić ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak więc śmiem sądzić że nie ledowe reflektory używają żarówek do ringow.

 

Dokładnie tak, czyli zwykła lampa (nie led) od LCi ma ringi na żarówkach jak wszystkie lampy pre-lci, natomiast LCi led nie posiada żarówek - ring jest na ledzie

 

Taki właśnie retrofit robiłem u siebie LED AHL wraz z dołożeniem frm3, wszystko działa, ale nie ściemnia mi się ring oraz nie świeci brewka oraz corner (3xled)

 

w1lq podpowiesz co w wiązce trzeba zmienić ?

 

 

Musisz pociagnac jeszcze dodatkowa wiazke do wtyczki by obsluzyc brewki i cornery. Zobacz w rheingoldzie diagramy jak okablowanie jest puszczone i zakladam ze musi byc zakodowane wszystko. U mnie prmax sie z tym bardzo szybko uwinal z tym wszystkim wiec mozesz zapewne spokojnie do niego uderzac. Pamietaj ze frm3 musi byc albo max brose jak u mnie albo frm3 ahl by ahl dzialalo.

 

@Rivasi - dzien bez nauki to dzien stracony :D

E92 335d Stage H
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W rheingoldzie mam tylko schematy pre-lci, pamiętasz czy trzeba ciagnac więcej niż jeden przewód do każdej lampy czy tylko po jednym? Ew. czy dodatkowo trzeba cos przepinac przy frmie? Ahl działa bo mam frm3 ahl.

Sprobuje napisać do prmax'a może podpowie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brewka jest podswietlana przez modul kierunkowskazu - masz tam takiego bialego leda na niej.

 

--------

 

Jesli chodzi o sciemnianie wyglada to tak. Ponizej zdjecie w trybie DRL - pelna moc:

33916419075_699e05296c_z.jpg

 

Ponizej zdjecie na postojowkach

33916419455_769eb1c7f4_z.jpg

 

Jak widac roznica w mocy to na oko przynajmniej 50 %

 

-------

 

Mam z kolei do was pytanko. Wczoraj wrocilem z dosc agresywnej trasy i slysze ze mi cos chrobocze w lewym przednim zacisku podczas hamowania. Dzisiaj zrobilem mala inspekcje i widze ze klocek z wewnetrznej strony prawdopodobnie sie starl i wlasnie ora mi tarcze (klocek po zewnetrznej stronie jest na full a info system pokazuje 40k zywotnosci). Wyglada to tak:

33875530556_ca99f42648_z.jpg

 

Niestety oczywiscie tarcze i klocki do wymiany, ale tu pewnie duze pole do popisu. Za winowajce mam prawdopodobnie prowadnice zacisku, ale nie wykluczam przypieczonego klocka. Pytanie.. czy znacie kogos w malopolsce co ladnie regeneruje zaciski wraz z malowaniem? Od razu przepatrzylbym wszystkie osie.

E92 335d Stage H
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w mozowieckim sa ci : http://zacisk.com/?page_id=8

robilem u nich super robota.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Może w końcu w tym temacie uda mi się trochę więcej dowiedzieć :). Widzę, że poruszony został temat przeróbki wizualnej E92 na wersję M3.

 

Chciałem się dopytać o ewentualną możliwość dopasowania zderzaka przedniego od M3 do E92 coupe ze standardowymi "wąskimi" błotnikami. Jak wiemy wersja M3 posiada szersze błotniki i w tym miejscu pojawia się utrudnienie.

 

Spotkałem się jednak z opiniami, że wykonalne jest dopasowania zderzaka od M3- blacharz (cięcie, podcinanie zderzaka ? tak aby go zwęzić). Czy ktoś już tego próbował ? jest to wykonalne ? a jeśli tak to jak bardzo trudne ? czy dobry blacharz dałby sobie z tym radę.

 

Wydaje mi się, że takie rozwiązanie sytuacji byłoby korzystne, nie jest wymagana głębsza przebudowa karoserii (szczególnie cięcie i poszerzenie błotników z tyłu). Pozwoliłoby to również na zrezygnowanie z kopi zderzaka M3.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

temat odgrzewany 100razy poszukaj na forum jest funkcja search

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat ten nie był poruszany nigdzie... Owszem była poruszana przebudowa na M3 stosując komplet czesci w tym błotniki od M3 ale na stronie nie ma żadnego tematu poświęconego dopasowaniu- zwężeniu zderzaka przód od M3 do E92 z podstawowymi błotnikami...

 

Interesuje mnie jedynie czy ktoś tego próbował i czy jest to wykonalne... Naprawdę na forum nie ma żadnego blacharza ? Lub osoby, która tak próbowała zrobić ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Duzo tego czytalem, napewno nie jedna osoba o tym pisala. Ja ci moge powiedziec ze to straszny drut bedzie po prostu, bo nie dosc ze zderzak musi ladnie pasowac to musi sie ladnie schodzic z obecnymi elementami - oslona silnika nadkolami blotnikami. Jak dopilnujesz by zderzak sie ladnie zginal a nie falowal? Lepiej sobie kup ladna replike z absu na sieci niz manewruj, wyjdzie ci zdecydowanie tanej.

 

Mozesz zrobic to w druga strone i do zderzaka M3 - zwlaszcza tylniego - wbic zderzak z zwyklej e92 - dostajac szerszy zderzak standardowy - ale samo poszerzenie bedzie druciarskie.

E92 335d Stage H
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam dosc frapujace pytanie - ale moze ktos bedzie mi w stanie odpowiedziec. Wymontowalem sobie dzisiaj wszystkie zaciski.. i teraz rodza sie pytania.

 

Czy jest jakas wszechobecna praktyka by odrywac te blaszki przyczepione do klockow, czy moze one same odpadaja tutaj? Ciagle sie glowie jakim cudem wszystkie cztery zewnetrzne klocki sa pozbawione blaszek chociaz jestem pewien ze z blaszkami kupowalem :D

E92 335d Stage H
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to tak... zabralem sie za demontaz zaciskow, co nie jest takie trywialne poniewaz auto niskie a zaba dosc wysoka.

 

34129806632_316364e6d0_z.jpg

 

Po demontazu zacisku, ktory chrobocze widac, ze tarcza jest ladnie przeryta.

 

34129805632_76fa66dacc_z.jpg

 

Sam zacisk mial strasznie zapieczone prowadnice, zwlaszcza ta duzsza - widac nawet ze uszczelnienie odstaje.

 

34156215781_2fe25d7ec3_z.jpg

 

Natomiast wewnetrzny klocek jest lekko przeszklony i pojawil sie na nim depozyt z tarczy, ktory chrobotal. Najprawdopodobniej produkt przegrzanej wenetrznej tarczy.. o ktora ciagle tarl klocek. Jest to tez prawdopodobnie powod czemu subtelnie znosilo ostatnio na prawo.

34156215261_fe882d4b6e_z.jpg

 

Ponizej porownanie klockow z przedniej osi

34156214521_1d63d69d67_z.jpg

 

Na koniec foto zdjetego kompletu zaciskow w obecnym stanie - calosc poleciala dzisiaj do renowacji.

33477073553_9e5e8da447_z.jpg

E92 335d Stage H
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.