Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
  • Odpowiedzi 394
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Teaser i mam wrazenie, ze cos nowego na tym forum:

 

podejrzewam ze jest haczyk ale pojde droga B-T-K. .. "no fakt szarych tarcz w niebieskim pudelku jeszcze nikt nie montowal" :lol:

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano

Szydercy! :mrgreen: BTK uwazaj bo niedlugo bedzie cos specjalnie dla Ciebie :norty:

 

Macie zdjecie pomocnicze:

34141170762_62167ca742_k.jpg

E92 335d Stage H
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Szydercy! :mrgreen: BTK uwazaj bo niedlugo bedzie cos specjalnie dla Ciebie :norty:

 

Jak coś dla mnie to na pewno będzie drogie i czekaj... zaciski Stoptech??? :D

Opublikowano
pewnie końcówka serii, nikt nie chciał i poszły za pół darmo. zgadłem? :norty:

 

ewidentnie te wzomcnienia/mocowania na srodkowej parti tarczy ja wyrozniaja od tradycyjnej ale nie wiem co to jest przyznam i nie jest to plywak.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
Jak coś dla mnie to na pewno będzie drogie i czekaj... zaciski Stoptech??? :D

 

W cos tu trafiles.. ale zobaczysz xD

 

ewidentnie te wzomcnienia/mocowania na srodkowej parti tarczy ja wyrozniaja od tradycyjnej ale nie wiem co to jest przyznam i nie jest to plywak.

 

Otoz... jest to taki pseudo plywak, czyli tarcza skrecana ;) Jest to tarcza z Z4 35is oznaczana jako 'lightweight', ktora do e9x 335 wchodzi p&p bo zaciski identyczne. Tarcza jest dwuczesciowa - czyli mamy normalna tarcze zeliwna i flansze z aluminium przymocowana nitami - nity nie maja pola manewru i otworow w ktorych moga sie swobodnie poruszac wiec nic tu nie plywa ;)

 

Jakie korzysci z tego plyna? Lepsze odprowadzanie ciepla i mniejsze przewodnictwo na piaste i zacisk, oraz nizsza waga nieresorowana - w sumie o caly kilogram (to najtansza redukcja masy nieresorowanej ever) :D

 

Majstersztykiem jest to, iz dotad myslalem, ze te tarcze mozna tylko kupic z BMW jako OE po 900 zl za sztuke. Tymczasem na niemieckich forach gdzies sie natknalem na te ATE sa OEM zamiennikiem tych tarcz BMW (normalnie wszystkie zamienniki byly 1 czesciowe).

E92 335d Stage H
Opublikowano
maly kamyczek do ogrodka w cieszy :)

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
Prawda ;) Do czasu BBK nie chce jakis strasznych pieniedzy pakowac w tarcze i klocki ;) Bo tez PFC plywaki produkuje pod moje zaciski a Pagid rewelacyjne klocki - tylko imo lepiej zmienic caly setup.
E92 335d Stage H
Opublikowano

Ehh.. kluczowe czesci do zlozenia hamulcow maja problem z dostepnoscia wiec czekam az przyjda do magazynu w Holandii, wiec zlozenie sie troszke przeciagnie co nie jest mi na reke..

 

W zwiazku z tym mysle, ze jak juz nie mam zaciskow na aucie porobie cos jeszcze coby moc wrzucic przyszle kola do auta ;) Temat zwlaszcza aktualny, ze w koncu po 2 miesiacach czekania przyszla mi przesylka z US z dlugo wyczekiwanymi zabawkami:

 

33626055594_b56eb9f895_z.jpg

E92 335d Stage H
Opublikowano
OKA CO TO JEST ?:)

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano

To sa Camber Plate'y Ground Controla do E9x w wersji street'owej (z tuleja z poliuteranu) ktore sluza glownie do tego by regulowac camberem kol przednich. Zastepuja regularne gniazda amortyzatora / poduszki. Niestety z wariacja OEMowego gniazda sprezyny amora - bo KW sa p&p do standardowego e92. (bym wiedzial zawczasu ze bede tuningowal to auto kupilbym co innego)

 

Tutaj na zdjeciu przymocowane do moich kochanych amorkow olhinsa:

http://farm8.staticflickr.com/7340/13109751864_e71ef8b6c3_b.jpg

 

Od dawna prawie ze auto prowadzi sie gownianie jak ktos stawia wysoko prowadzenie. Cala seria E9x nie M ma wychylenie kol przednich na poziomie 0 :D a M cale majestatyczne -0.7. Ja z kolei celuje w wartosci rzedu od -2.5 do -2 na osi przedniej. Oczywiscie fine tuning obejmuje cala geometrie bo tez pozmieniam sobie wartosci zbiezonosci na obu osiach w zaleznosci od wynikow by osiagnac charakterystyke ktora bym chcial ;)

 

Oczywiscie to nie jedyna czesc ktora bedzie potrzebna do tego by zawieszenie bylo kozackie.

 

W PL mozna od biedy dorwac cambery, ale niestety bedzie to spec do motorsportu wiec zapomnijmy o jakimkolwiek tlumieniu ;)

E92 335d Stage H
Opublikowano
ok tzk same to nie rozpoznalem

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Moj dostwaca z UK polecial sobie po bandzie i zawalil dostawe krytycznego komponentu ukladu hamulcowego wiec wciaz nie moge zlozyc wszystkiego do kupy.

 

W miedzyczasie jak wszyscy pokazuja piekne rzeczy, ktore kazdy moze podziwiac :D ... do mnie doszlo co cos czego i tak nie widac xD

 

33838432514_dc6c98a62d_z.jpg

 

Ponizej wisienka na torcie - 30zl za sztuke ;o

 

34640141226_98f93a3019_z.jpg

E92 335d Stage H
Opublikowano

Tylko OEM. Normalnie pakowalbym cusco ale nie mam pewnosci ze wejdzie na silnik. Nie widze wartosci dodanej w show carowej rozporce ;)

 

Tutaj zalezalo mi na 2 rzeczach - wzmocnieniu kielichow - bo sa z papieru, oraz usztywnieniu przy zachowaniu latwego dostepu do silnika i cambera od gory. Stockowa rozporka idealnie zaslania otwor i ustawiania camberu jest po prostu meczace ;-)

E92 335d Stage H
Opublikowano
To prawda przy rozpórce zdjęcie pokrywy silnika jest praktycznie niemożliwe. Przy mojej to nawet dolewanie płynu do spryskiwaczy jest juz problemem i wlasnie mysle czy czegos z tym fantem nie zrobić i tez myslalem nad zestawem od M3 ale to chyba zostawie sobie jeszcze na potem :)

Garage:

f87 M2 LCI 2018r -> https://bit.ly/3BgwoE6

e92 M3 2010r -> https://bit.ly/3BgwoE6


Ex:

e46 318i 1999r

e46 330Ci 2002r

e60 535d 2006r

e92 335d 2007r @410KM/750Nm -> http://bit.ly/2NRV79i

Opublikowano

Ja i tak cale przednie zawieszenie rozbieram za chwile ;) wiec nie chce sie bawic pare razy w ta sama robote ;)

 

Lepsze rozporki sa 3 czesciowe - masz czesc na kielichy - i dokrecana czesc laczna ktora idzie wymontowac ;) Problem w tym ze m57 jest dosc wysoki.

 

Plus w obecnym setupie pewnie roznica w sztywnosci nie bedzie zauwazalna - ale jak zloze przod do kupy to juz bedzie ^^

E92 335d Stage H
Opublikowano
jak bys byl naprawde MAN to bys tlumaczyl obszernie co robisz innym nieuka ktorzy by czegos sie dowiedzieli a tak to dalej sa glupi... ale czy jestes MAN ? :wink:

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
Obiecuje dosc obszernie opisac wszystko co jak i dlaczego jak to poskladam do kupy :D Ba moze zrobie male DIY ;)
E92 335d Stage H
Opublikowano
raczej duze DiY z linkami aby poczytac wiecej bo jak myslisz ze siedze na forach zeby dawac liki to sie mylisz, ja chce sie tu czegos dowiedziec.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano

Wszystko fajnie ale rozporka od m3 raz że pęka na odlewie przy kielichu i dwa nic nie daje (nie usztywnia) jest bardziej do ozdoby zreszta tak samo jak performance

Ja mam custom i jest mocna jak diabli jest dostęp do płynu od spryskiwaczy jedyny minus że trzeba ją zdemontowac do prac przy silniku przy pracach exploatacyjnych

Poza tym rozporka z prawdziwego zdarzenia powinna być jedno częściowa żeby naprawdę usztywniala

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.