Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam po raz n-ty :),

 

dzisiaj kolejne 528i, link: http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-5-528i-oryginalny-lakier-super-stan-nawigacja-ksenony-ID6ylZ8f.html#684223c8b3

 

- czy kierownica jest obszywana ?

- 438 Wood Trim - oznacza również srebrne listwy ?

 

Z mankamentów widzę dziwną gałkę zmiany biegów oraz oczywiście korozję (może ktoś się orientuje ile kosztuje naprawa blach./lakier. takiego elementu ?)

 

Jak zawsze proszę o opinie i sugestie.

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cena to niecałe 12 900 zł z rejestracją ale jeszcze do negocjacji. Jeśli rdza jest tylko na tylnym pasie to jest nieźle, zrobienie tylnego pasa trzeba liczyć do 600 zł raz albo 200 zł ale co roku :). Odnośnie cen 530i to się zgodzę powyżej 20k coś się znajdzie ale 528i wkoło 15k też są dobre.

 

Kierownica moim zdaniem nie obszywana, oryginalna.

 

 

Ps. Camaro mają piękne. Wiadomo, że za nowe ale jest.

Było: 306 1.4 98> Espace 2.1d 94> 850 2.5 96> 318tds 97> W638cdi 2.2 00> 525tds 98> W169 1.5 05> 316i 90> 324td 89> 525tds 96> W124 300CE 90> Mondeo 2.0tdci 02> 525td 95> W203 2.0 01> 520i 98> 522i 00> 525i 01
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za 15-17 tys. zł. można czasem znaleźć zadbane 528i od prywatnego właściciela, w które nie trzeba włożyć na starcie kilka tysięcy zł. ale nie od handlarza. Skoro auto jest sprowadzone z Niemiec i jest do oddania za 10 tys. zł., to ile kosztowało w de? Minus koszty sprowadzenia i zarobek handlarza. 1800 EU? To zobacz na mobile.de albo autoscout24.pl jakie egzemplarze 528i, w jakim stanie i przez kogo są sprzedawane za kwotę 1800 EU. No chyba, że handlarze mają układ z Niemcami i w ramach odszkodowania za okupację i II wojnę światową robią im Niemcy prezenty :roll:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten handlarz sprowadza wiadomo po 7 aut jednym transportem to koszty spadają. Bierze z kilku tych samych miejsc od kilku lat auta to i ceny kupna ma pewnie lepsze. Do 2000 euro na mobile są w stanie dobrym sztuki a co dopiero poza tym portalem. Weź też pod uwagę, że będąc lawetą przed autem można zbić z ceny przykładowo ostatnio z 2500 zjechałem na 1900.

 

Przykład https://www.mobile.de/pl/Samochod/BMW-528i-Leder-Automatik/vhc:car,pgn:1,pgs:10,srt:price,sro:desc,ms1:3500_21_,prx:2000,vcg:limousine/pg:vipcar/221968071.html

 

stan fatalny to widać :D 2 komplety kół, stan bardzo dobrze utrzymany, negocjacja na miejscu.

 

Jadę, oglądam mówię 1500 euro, bo to tamto w okolicy jest jeszcze kilka a on mówi 1600 czy 1700 i bierz. Skąd ja to znam.

Było: 306 1.4 98> Espace 2.1d 94> 850 2.5 96> 318tds 97> W638cdi 2.2 00> 525tds 98> W169 1.5 05> 316i 90> 324td 89> 525tds 96> W124 300CE 90> Mondeo 2.0tdci 02> 525td 95> W203 2.0 01> 520i 98> 522i 00> 525i 01
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ceny znam, w PL jak i w UE.

 

Ten autokomis obserwuję od blisko roku i w porównaniu z innymi nie mają igiełek, większość aut jest tylko myta pod sprzedaż, a nie robione dookoła poprawki lakiernicze, polerka i jakaś mechanika. Mają sporo samochodów, więc raczej nie bawią się w takie rzeczy. Tak jak pisze pat16077627-[dzięki za rzeczowe info], kontakty nabyte przez lata prowadzenia działalności pozwalają kupić auto w cenie niższej, do tego egzemplarze, które nie wiszą na mobile.de i innych.

 

Budżet mam elastyczny, auto może wymagać jakichś nakładów, z tym się liczę nie chcąc wydawać (przy zakupie) 20k na conajmniej 17 letnie E39.

 

Odchodząc trochę od tematu: M52B28 vs. M52B28TU - jaka realna różnica w kosztach eksploatacji (tylko przepustnica elektroniczna w TU, czy coś jeszcze z droższych części) ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TU to chyba podwójny vanos, jezeli się nie mylę.

Wiadomo, że u handlarza koszt sprowadzenia auta to nie jest 1000 zł, jak ciągnie cały transport lohra. A negocjacje cen wchodzą w grę w większym stopniu jak się kupuje auta z komisu. Niemcy co do negocjacji cen tacy wcale skorzy nie są, sam sprowadzalem parę aut z de dla siebie i rodziny, więc wiem jaka jest rozmowa. Fakt, że nie były to auta za 2000 EU, tylko w przedziale 7000-19500 EU, ale kupując od Niemca z podwórza samochód nie było opcji utargowania więcej niż 200-500 EU. Ale wiadomo, że każdy ma swoje doświadczenia :wink:

Ja na pewno nie kupiłbym 528i za tą kwotę, bo wiem czym to grozi.

A jak nie chcesz wydawać 20 tys na 17-letnie e39 z topowym R6, to już za dwadzieścia parę tysięcy są wystawione e60 :roll: niestety zasada jest taka, że im mniej wydasz przy zakupie, tym więcej wydasz później i odwrotnie. Ale jak chcesz przekonać się na własnej skórze, to spoko :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kupując od Niemca z podwórza samochód nie było opcji utargowania więcej niż 200-500 EU.

 

Zgadzam się, samochody za 5k-20k euro są dość młode i często nie chcą opuścić NIC. Wolą też sprzedać rodakowi u siebie. Poniżej 3k to są auta już po 15-20 lat których tam nikt nie chce więc opuszczają zazwyczaj sowicie :).

Było: 306 1.4 98> Espace 2.1d 94> 850 2.5 96> 318tds 97> W638cdi 2.2 00> 525tds 98> W169 1.5 05> 316i 90> 324td 89> 525tds 96> W124 300CE 90> Mondeo 2.0tdci 02> 525td 95> W203 2.0 01> 520i 98> 522i 00> 525i 01
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

500 EU utargowałem najwięcej, gdy kupowałem dla siebie w 2007 r. Mercedesa CLK 200 c208 (cena wyjściowa 8200 EU, sprzedany za 7700 EU) ale miał przepływomierz do wymiany i kupowałem go w komisie. W 2012 kupowałem dla siebie Mercedesa C 180 Kompressor w204 (4 letni samochód z przebiegiem 17 tys. km!) od Niemca z podwórza (notabene Pakistańczyka :wink: ) i utargowałem wtedy najmniej - 200 EU (cena wyjściowa 19.600 EU, sprzedany za 19.400 EU).
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kupując od Niemca z podwórza samochód nie było opcji utargowania więcej niż 200-500 EU.

 

Zgadzam się, samochody za 5k-20k euro są dość młode i często nie chcą opuścić NIC. Wolą też sprzedać rodakowi u siebie. Poniżej 3k to są auta już po 15-20 lat których tam nikt nie chce więc opuszczają zazwyczaj sowicie :).

 

Opuszczają zazwyczaj sowicie, gdy chcą się auta pozbyć. Niemcy potrafią liczyć bardzo dobrze i nie inwestują w ogóle w 15-20 letnie e39 gdy wiedzą, że za chwilę to auto idzie na sprzedaż i są wystawiane za 1500-2000 EU (w Polsce też jest wystawionych do sprzedaży od groma trupów e39 w przedziale 4000-8000 zł., gdzie właściciele nawet nie pamiętają, kiedy ostatnio cokolwiek w aucie robili). Jednak są też Niemcy, którzy są fanami modelu, pasjonatami motoryzacji, itp., którzy chuchają i dmuchają na swoje auta i nie oszczędzają do końca na serwisie mimo, że auto ma tyle lat, tylko wtedy 528i są w cenie 4000 EU, a nie 2000. Cudów nie ma niestety.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.