Skocz do zawartości

Awaryjność


Pytelek

Rekomendowane odpowiedzi

Wiemy ze silniki m40 są bardziej awaryjne od m42-43 bo mają pasek rozrządu a nie łańcuch i trzeba go wymieniac. Czy oprócz tej róznicy m40 mają inne wady konstrukcyjne?? rzutujące na ich eksploatacje i co za tym idzie ilosc usterek. przeczytałem chyba wszystkie posty na temat tych silników i odpowiedzi jednoznacznej nie znalazłem:/ nie mówcie ze m40 nie jest warta kupna:/
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiemy ze silniki m40 są bardziej awaryjne od m42-43 bo mają pasek rozrządu a nie łańcuch i trzeba go wymieniac.

 

Nie chodzi o pasek, ale o wałek rozrządu razem z osprzętem, to się psuje. A to, że mają pasek rozrządu to przy okazji dodatkowy minus bo co określony przebieg musisz go wymienić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

M40 jest to silnik bardzo wrażliwy na olej.

Wystarczy że ktoś wleje jakiś 10w40 a nie 5w40 albo zaniedba zmiany albo poprostu trafi gorszy olej i szlag trafia popychacz hydrauliczny, za nim dźwigienkę a następnie krzywkę na wałku, u jednych później u innych wcześniej (efektem czego jest to że silnik nie chce się wkręcać np powyżej 4000, u innych 5000 etc oraz klekocze).. tak to wygląda.

Ogólnie konstrukcja awaryjna, właśnie przez powyższe. Dodatkowo jeżeli chodzi o osiągi to ten silnik nie nalezy do jakichś żwawych.

 

Silnik M40 to jest chyba temat tabu w kwaterze głównej bmw.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.