Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Wiemy ze silniki m40 są bardziej awaryjne od m42-43 bo mają pasek rozrządu a nie łańcuch i trzeba go wymieniac. Czy oprócz tej róznicy m40 mają inne wady konstrukcyjne?? rzutujące na ich eksploatacje i co za tym idzie ilosc usterek. przeczytałem chyba wszystkie posty na temat tych silników i odpowiedzi jednoznacznej nie znalazłem:/ nie mówcie ze m40 nie jest warta kupna:/
Opublikowano
Wiemy ze silniki m40 są bardziej awaryjne od m42-43 bo mają pasek rozrządu a nie łańcuch i trzeba go wymieniac.

 

Nie chodzi o pasek, ale o wałek rozrządu razem z osprzętem, to się psuje. A to, że mają pasek rozrządu to przy okazji dodatkowy minus bo co określony przebieg musisz go wymienić.

Opublikowano

M40 jest to silnik bardzo wrażliwy na olej.

Wystarczy że ktoś wleje jakiś 10w40 a nie 5w40 albo zaniedba zmiany albo poprostu trafi gorszy olej i szlag trafia popychacz hydrauliczny, za nim dźwigienkę a następnie krzywkę na wałku, u jednych później u innych wcześniej (efektem czego jest to że silnik nie chce się wkręcać np powyżej 4000, u innych 5000 etc oraz klekocze).. tak to wygląda.

Ogólnie konstrukcja awaryjna, właśnie przez powyższe. Dodatkowo jeżeli chodzi o osiągi to ten silnik nie nalezy do jakichś żwawych.

 

Silnik M40 to jest chyba temat tabu w kwaterze głównej bmw.

Opublikowano

Dokladnie tak jest. Jest to silnik wadliwy i moim zdaniem nie warty kupienia.

W swojej karierze przekonalem sie iz w BMW powinno byc 6 cylindrow. I niestety ale 4 gary odpadaja :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.