Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam posiadam e60 2.0d jak w temacie n47, problem jest taki ze pali jezdzi normalnie nabiera temperatury ale przekracza 105*C wystarczy ze jest +10*C na dworze i juz zaczyna miec problemy z chłodzeniem.

Płyn jest ok wentylator chodzi.

Termostat czy może pompa cieczy?

Opublikowano
Pompe wody mozesz sprawdzic w ten sposob, ze gdy auto odpalisz to odkrec korek od zbiornika wyrownawczego ( tylko nie rob tego na goracym silniku) po otwarciu korka musi byc strumien cieczy, niech ktos w tym czasie przygazuje troche, strumien powinien sie zwiekszyc mocno a ciecz ze zbiornika zmiejszyc, pompa wtedy pracuje, kwestia termostatu to trudna do zdiagnozowania bo moze zle otwierac lub nie dokonca dobrze
Opublikowano

Sprawdzałem i jest cisnienie jednak dzis jak jechałem zauważyłem szybkie przeskoki temp np z 95-105 w sekunde potem 103 i znowu 96 tak jakby po przekroczeniu 96 wskazywał o ileś *C więcej.

Można jakoś samemu zdiagnozować ten czujnik?

  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

To jest jeszcze chlodniczka asb (tak się chyba nazywa). Chłopaki mając problem z niedogrzewaniem silnika, po wymianie termostatow sprawdzali je i grzybki które sterowaly przepuszczaniem cieczy były nieszczelne.

U ciebie jest może na odwrót i nie otwierają się odpowiednio.

 

Poszukam tematu i wkleję to zobaczysz czy może tam jest problem.

 

PS.

viewtopic.php?f=73&t=262389&hilit=termostaty&start=75

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.