Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Niestety nie dostałem odpowiedzi w innym temacie :(

 

Mam problem z - jak mi się wydaje - nienaturalnym gwizdem wyraźnie słyszalnym podczas jazdy.

 

Pacjent e90 325i - N52 - 2005. Świszczy w całym zakresie obrotów, najmocniej od 2 do 3 tysięcy, tak na luzie jak podczas jazdy. Najbardziej słychać go szczególnie przy odpuszczeniu gazu - hamowaniu silnikiem.

 

Filmik z brzmieniem:

https://www.youtube.com/watch?v=Iy8Dph4ncT8

 

Na razie głównym podejrzanym są łożyska alternatora, czy się mylę?

 

Dzięki za odpowiedzi

Opublikowano

To moze byc wiele rzeczy niestety zupelnie nie zwiazanych .JA bym zaczal od napinacza, rolki, pompy wspomagania i zbyt luznego paska.

 

dlaczego myslisz akurat ze to alternator ?

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
raczej nie ma szans :)

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano

qrcze ja mam tak samo , jak będziesz wiedział na pewno co jest powodem tych ''świstów'' to daj znać

edit

dodam ze napinacz i pasek był kilka miesięcy temu wymieniany , rolka (ta przy alternatorze) nie i być może ona taki dzwięk powoduje , dzisiaj osłucham

 

pozdrawiam

Opublikowano
tak rozmaiwial z kumplem wczoraj z francji z BMW (inzynier) powiedzial ze w najgorszym wypadku moze to byc jezeli dobrze tlumacze "Tlumik drgan" a dokladnie lozysko ktore jest w srodku.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
sprawdźcie jeszcze plecionkę (tzw. złącze elastyczne) za katalizatorem - ona tez powoduje dziwne wycie.
  • 1 rok później...
Opublikowano
Zdejmij pasek i pokręć rolkami alternatorem i kołem od Klimy na pewno cos znajdziesz uszkodzonego inaczej to wróżenie z fusów

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.