Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Wczoraj zmieniałem bębny na tarcze hamulcowe z tyłu. W tym celu rozciągnałem cale tylne zawieszenie. Wiem, że po takim zabiegu trzeba ustawić geometrie zawieszenia mam jednak pytanie odnośnie zachowania auta na drodze. Zauważyłem, że teraz podczas jazdy na wprost kierownica jest przechylona w prawo, lewe koło hałasuje jakby łożysko się kończyło (na 100% jest dobre) i na zakrętach tył jakby lekko pływa.

Czy powyższe objawy mogą być efektem złej geometrii?

Opublikowano
Jeśli ruszałeś tylne wahacze to musisz jechać na zbieżność, żebyś nie zostawiał 4 śladów przy hamowaniu :). Mi też się skręciła kierownica, ale jak by to bardzo przeszkadzało to można przecież ją odkręcić i założyć tak jak ma być :)
Opublikowano
Jeśli ruszałeś tylne wahacze to musisz jechać na zbieżność, żebyś nie zostawiał 4 śladów przy hamowaniu :). Mi też się skręciła kierownica, ale jak by to bardzo przeszkadzało to można przecież ją odkręcić i założyć tak jak ma być :)

bmw dopuszcza odkręcenie i przekręcenie kierownicy tylko nie pamiętam dokładnie o ile kojarzy mi się, że o dwa ząbki na wieloklinie albo o 20-30 stopni

 

chociaż dla mnie to głupota, lepiej szukasz przyczyny, bo potem się okaże, że auto zeżre opony w sezon

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.