Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam,mam problem z moca auta.jezdzi calkiem fajnie ale tylko do predkosci 180 km,potem nagly spadek mocy,tak jakby wylaczylo turbine. czyscilem elektrozaworki od turbiny i egr,sam egr calkiem czysty,dzisiaj sprawdzilem kolektor dolotowy,tez czysciutki( nie mam klapek na szczescie) ,nowy filtr paliwa,sprawdzalem wezyki podcisnienia wygladaja bardzo dobrze.proba drogowa,skrzynia na S i odcielo mnie juz przy 160 km. INPA pokazala blad 5232 boost pressure control,chyba chodzi o zawor sterowania turbinka. czy ktos sie orientuje ktory to konkretnie zaworek jest,bo na forach pisza ze to ttaki sam jak od egr,a pod zaworkiem sterowania egr znalazlem jeszcze jakis zaworek z dwiema rurkami od podcisnienia.co to moze byc,w tym szukac przyczyny czy moze turbo,zmienna geometria sie zacina? szczerze to niwewiem jakie jest u mnie turbo.
Opublikowano
Jeśli chodzi i co elektrozawór sterowania turbiną podciśnieniowo, to jest on przy turbinie, łączy się wężykami z gruszką. I jest taki sam jak do EGR.
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
czesć , i jak poradziłeś sobie z tym problemem , pytam bo u mnie jest to samo czyli przy 180 nagle odcina moc...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.