Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Gałka nr 5 jest prawdopodobnie niższa od standardowej, czyli ramię przełączające biegi jest krótsze = więcej siły potrzeba do zmiany biegu. Pewnie stąd nazwa cięższa.

To taki "pierwszy etap" doposażenia w short shifter.

U siebie mam zamontowany element 2 i 5 z http://www.bmwstore.pl/pl/katalog/diagram/03_2815-bmw-performance-mech-skrzynia-biegow/i47605#part05

Skok drążka wyczuwalnie mniejszy względem serii. Nie trzeba machać gałą od panelu klimatronika do podłokietnika.

Jest wygodniej, biegi zmieniasz szybciej.

Jednak traktował bym to bardziej jako fanaberię niż rzecz niezbędną.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.