Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

w dzisiejszym odcinku kolejne 528i, tym razem w ciekawej wersji wyposażenia, z baaaardzo optymistycznym przebiegiem :roll:.

 

http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-5-528i-manual-full-opcja-prosto-z-niemiec-stan-perfekcyjny-ID6yjWGP.html#400e33bbb6

 

Po czym poznać oryginalną lampę ? - bo ten 'xenon' jak sądzę dokładany (ale czy chociaż oryginał ?).

 

Wszelkie opinie mile widziane, tematy ''AUTEM MOŻNA WRACAĆ NA KOŁACH'' możemy pominąć, na to chyba nie ma lekarstwa :D.

 

Pozdrawiam.

Opublikowano

Podpicowany egzemplarz z cofniętą szafą. Ciekawe jak ma udokumentowany ten przebieg.

"Można wracać na kołach" bo pewnie jezdzi :D

siedzenia wypierdziane na przebieg x2

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Na książce ostatni przegląd w 2001 roku, słaba ta dokumentacja. To są chyba zwykłe lampy tylko jedna żarówka jest jakaś cool blue włożona czy coś według mnie.
3A0jS9b.png
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Numer podwozia WBADD51090BP10775

Kod typu DD51

Typ 528I (EUR)

Typoszereg E E39 ()

Seria 5

Rodzaj konstrukcji LIM

Układ kierowniczy LL

Drzwi 4

Silnik M52

Pojemność skokowa 2.80

Moc 142

Napęd HECK

Skrzynia biegów MECH

Kolor MONTREALBLAU METALLIC (297)

Tapicerka STANDARDLEDER/SCHWARZ (N6SW)

Data prod. 1996-09-02

 

Składanie Wyposażenie

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S280A LM RAEDER/SPEICHENSTYLING Obr. BMW, st. le. styl. spr.

S305A FERNBEDIENUNG F.ZENTRALVERIEGELUNG Pilot do zamka centralnego

S401A SCHIEBE-HEBEDACH, ELEKTRISCH Dach przesuwno-uchylny elektryczny

S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Dywaniki podłogowe Velours

S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka

S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Lusterko wewn. ściemniane automatycznie

S438A EDELHOLZAUSFUEHRUNG Wersja z drewna szlachetnego

S441A RAUCHERPAKET Pakiet dla palących

S456A KOMFORTSITZE ELEKTRISCH VERSTELLBAR Fotel komfort z pamięcią

S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera

S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)

S510A LEUCHTWEITENREGELUNG ABBLENDLICHT Regulator zasięgu świateł

S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna

S540A GESCHWINDIGKEITSREGELUNG Tempomat

S555A BORDCOMPUTER Komputer pokładowy V z pilotem

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

P628A KOMMUNIKATIONSPAKET Pakiet komunikacji

S629A AUTOTELEFON MIT KARTENLESER VORN Tel. sam. sieci D z czytn. kart z przod.

S670A RADIO BMW PROFESSIONAL Radio BMW Professional RDS

S672A CD WECHSLER 6-FACH Zmieniarka CD na 6 płyt CD

S676A HIFI LAUTSPRECHERSYSTEM System głośników HiFi

S704A M SPORTFAHRWERK M Podwozie sportowe

L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG Wersja krajowa Niemcy/Austria

S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa

S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, niemiecki

 

Składanie Wyposażenie seryjne

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S260A SEITENAIRBAG FUER FAHRER/BEIFAHRER Poduszka boczna dla kierowcy/pasażera

S411A FENSTERHEBER,ELEKTRISCH VORN/HINTEN Siłownik szyby elektryczny przedn/tylny

S459A SITZVERSTELLUNG, ELEKTR.MIT MEMORY Elektryczna regulacja foteli z pamięcią

S473A ARMAUFLAGE VORN Podłokietnik przedni

S488A LORDOSENSTUETZE FAHRER/BEIFAHRER Podparcie lędźwi kierowcy i pasażera

S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa

S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów

S694A CD-WECHSLER VORBEREITUNG Instalacja zmieniarki BMW na 6 CD

Opublikowano
Na plus auta felgi od Schnitzera(tak?) no i elektryczne krzesła, przebieg jak już pisali koledzy wyżej co najmniej x2. Xenonów na 90% nie ma. No i do specjalistów - czy ten wydech to ori od 2.8i? Końcówka jest sprowadzona chyba w dół jak w przypadku diesla, ale nic nie zarzucam, jak ktoś się orientuje niech mnie uświadomi :)
Opublikowano

Moim zdaniem wydech powinien byc prosto tylko nie pamiętam czy w e39 dwururka jest czy pojedynczy szeroki

Auto nawet ładne, świetny silnik.

Przebieg ok 300k na moje oko

Opublikowano
Wydech powinien być zagięty w dół natomiast nie powinno być go w ogóle widać. A to wygląda na jakąś rzeźbę albo urwane mocowanie. Maska z prawej strony też nie leży dobrze. Szczerze to za podobne pieniądze widziałem dużo lepsze egzemplarze - trzeba trochę polować i się nie napalać. Miałem kiedyś e39 i przy przebiegu 180k kiera wyglądała prawie jak nowa.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.