Skocz do zawartości

Podłączenie pompy wspomaganania e70 3,0s


dzik320d

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie,

mam do Was prośbę. Może ktoś podesłać jak powinna być podpięta pompa wspomagania. Pompa ma wtyczkę ale brakuje mi w niej kabla co się okazało. Był jakiś błąd związany ze wspomaganiem ale nie zwracałem na niego uwagi. Kierownica chodzi może rzeczywiście troszkę ciężko. Wycziłem że potrzebuję podpiąć kabelek nr: 61129129003, tak na 99% to ten, ale gdzie go podpiąć?:):)Maglownica w samochodzie bez jakiegokolwiek czujnika i tak ma być wg numeru VIN. Gdzie ten kabelek idzie. :mad2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

witam

 

Może ktoś podesłać jak powinna być podpięta pompa wspomagania

 

tutaj masz schemat ukladu kierowniczego BMW E70

 

http://fs5.directupload.net/images/160324/paihc93w.jpg

 

Nr. 4 - silnik

Nr. 7 - pompa

 

.... tutaj widac wyraznie ze silnik ma gniazdo elektryczne ....

 

http://fs5.directupload.net/images/160324/l2823ngt.jpg

 

.... tuta jest pompa i nie ma gniazd elektrycznych :nienie:

 

http://fs5.directupload.net/images/160324/5edftmvy.jpg

 

 

.... jestes pewien ze chodzi o pompe a nie o silnik elektryczny

Edytowane przez Zafi
Pozdrawiam Andrzej
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj kolego,

niestety mam inną pompę

 

http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=FE43-USA-01-2007-E70-BMW-X5_30si&diagId=32_1684

 

i ona ma podłączenie elektryczne.

 

i maglownicę bez podłączania. Miejsce na czujnik jest na gładko zalne razem z resztą odlewu.

 

http://www.buyautoparts.com/no-ymm-oembuynow.asp?partnumber=80-01375&refno=32106771418&ref=cj#utm_source=bmwbuddy.com&utm_medium=CommissionJunction

 

Co do schematu podłączania jak przesłałeś wyżej to pikuś. Wszystko mam ok potrzebuję schemat wiązek. Kiedyś było to dostępne online teraz niestety już nie. Jak podpiąć pompę z resztą samochodu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

witam

 

dla potomnych : w BMW X5 E70 wystepuja dwia rodzaje ukladu kierowniczego

 

Nr.1. Hydr. przekładnia kierownicza

http://fs5.directupload.net/images/160328/ukkph6p6.jpg

 

Nr.2 Hydr. prz. kier. akt. ukł. kier. (AFS)

http://fs5.directupload.net/images/160328/s8owtp4t.jpg

 

P.S.

.... ja opisuje budowe i zasade dzialanie tzw. aktywnego ukladu kierowniczego ( AFS )

.... a kolega @dzik320d ma "zwykly" uklad kierowniczy .

Pozdrawiam Andrzej
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

witam

 

... @dzik320d mam Twoj VIN , dzieki !

 

A teraz w tutaj : http://pl.bmwfans.info/parts-catalog

 

... wpisalem Twoj VIN i pokazuje mi ze Twoje autko ma aktywny uklad kierowniczy ? ? :duh:

 

http://fs5.directupload.net/images/160330/gd2zu6tu.png

 

.... moze nawalil aktywny uklad kierowniczy i ktos zamontowal "normalny " ?

 

To wyjasnia sprawe dlaczego nie mozesz znalezc wtyczki do pompy .... poniewaz aktywny uklad kierowniczy ma inna budowe i podlaczenia

 

P.S.

 

sprawdz prosze wszystko odnosnie ukladu kierowniczego .... jaki uklad kierowniczy byl fabrycznie w twoim samochodzie montowany ?

Pozdrawiam Andrzej
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...
  • 6 miesięcy temu...
To powoli rozwiązuje problem co i jak. Mam prośbę tylko do użytkowników e70 ze zwykłą maglownica. Czy mógłby ktoś sprawdzić którędy idą przewody od pompy. Według diagramów powinny iść bezpośrednio do junkction boxa. Ważne jest dla mnie jak idzie wiązka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Hej. Dalej drążę temat. Mam już wszystko, pełną wiedzę oprócz informacji która kostka . Ale od początku. Potrzebuje zlokalizować w junkction boxie dwa piny nr 6 i 5. Ale w JB są dwie kostki ponumerowane. Która to jest niebieska czy czarna. Pod którą mam podpiąć zawór z pompy.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i temat rozwiązany. Pompa podpięty. Wg schematu z wdsa. Zero błędów servotronica. Ale jest inny problem, a może go nie ma. Wspomaganie chodzi nadal ciężko. Nie ma żadnej regulacji siły wspomagania czy się stoi czy jedzie. Kiera cały czas chodź tak samo. Sprawdzona maglownica. Jest idealna i nawet została wyjęte na stół. Pompa daje ciśnienie. Jak to jest u Was. I co może być przyczyną.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Witam

Mam podobny problem ze wspomaganiem. Ten sam silnik 3.0si wersja USA.

Rowniez u mnie wspomaganie chodzi ciezko na postoju i delikatnie lepiej podczas jazdy.

Kazdy inny samochod jakim jezdze ma lepsze wspomaganie od tego x5.

Mam wspomaganie wersje podstawowa bez dodatkowego silnika. Ale nie powinno tak byc, by na postoju napierac aż tak mocno na kierownice.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:? :? Hmm. Ja u siebie nie zauważyłem aby coś było nie tak. Jedną ręką na postoju kręcę przy kołach 255, przy 285 jest już trochę gorzej, ale żeby napierać to nie. Nie mam elektryki. Zwykła pompa i maglownica bez elektroniki, i zmiany siły wspomagania.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.