Skocz do zawartości

e61 530d chłodniczka spalin egr


mateusz_107

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich. Niedawno zakupiłem e61 3.0d i od pewnego czasu nie mogę rozgryźć pewnej kombinacji z chłodniczką spalin egr. Niestety zostałem zmuszony do wymiany wspomnianej części i co mnie zdziwiło to zaślepiony śrubą wychodzący wąż. Co mogło skłonić poprzedniego właściciela do takiego rozwiązania? Jakieś konsekwencje może nieść ze sobą jeżdżenie na takim patencie?

 

https://s28.postimg.org/wzr5p9y0d/produkty7641.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szkoda że ta wiadomość nie na temat :) piszesz kolego że nie dogrzewała się i dzisiaj z ciekawości doszukiwałem się w aucie czego mogłem. Ogólnie zauważyłem że auto nie trzyma temperatury. Na kreseczkach przy obrotomierzu pokazuje na 4500-4600 obrotów, natomiast w ukrytym menu poza miastem nie przekracza 60 stopni, natomiast w mieście podskakuje do 80 stopni. Ogólnie cały czas waha się.

Pytanie czy ta kombinacja wspomniana wyżej może mieć jakiś wpływ na to czy to kwestia termostatu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego nie na temat była tzw prywatna wiadomość użytkownika tamareczka :)

 

Mam na myśli główny termostat.

 

Co do zaślepionego węża od chlodniczki spalin o którym wspominałem, zostawić to tak czy podłączyć? Jakieś konsekwencje niesie ze sobą takie jeżdżenie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.