Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich. Niedawno zakupiłem e61 3.0d i od pewnego czasu nie mogę rozgryźć pewnej kombinacji z chłodniczką spalin egr. Niestety zostałem zmuszony do wymiany wspomnianej części i co mnie zdziwiło to zaślepiony śrubą wychodzący wąż. Co mogło skłonić poprzedniego właściciela do takiego rozwiązania? Jakieś konsekwencje może nieść ze sobą jeżdżenie na takim patencie?

 

https://s28.postimg.org/wzr5p9y0d/produkty7641.jpg

Opublikowano

Szkoda że ta wiadomość nie na temat :) piszesz kolego że nie dogrzewała się i dzisiaj z ciekawości doszukiwałem się w aucie czego mogłem. Ogólnie zauważyłem że auto nie trzyma temperatury. Na kreseczkach przy obrotomierzu pokazuje na 4500-4600 obrotów, natomiast w ukrytym menu poza miastem nie przekracza 60 stopni, natomiast w mieście podskakuje do 80 stopni. Ogólnie cały czas waha się.

Pytanie czy ta kombinacja wspomniana wyżej może mieć jakiś wpływ na to czy to kwestia termostatu?

Opublikowano

Kolego nie na temat była tzw prywatna wiadomość użytkownika tamareczka :)

 

Mam na myśli główny termostat.

 

Co do zaślepionego węża od chlodniczki spalin o którym wspominałem, zostawić to tak czy podłączyć? Jakieś konsekwencje niesie ze sobą takie jeżdżenie?

Opublikowano
Zapewne śruba wykluczyła termostat EGR(Zdemontuj mały termostat i zobacz ,czy jest zamknięty.) . jeśli dalej będzie problem, zajmij się dużym.
  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.