Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

borykam się od dłuższego czasu z niepełną mocą auta.

 

- Seria 143 KM i 300Nm

- Pomiar z dpf 125KM 260 Nm (bez wydechu/dpf praktycznie bez różnicy)

- Po wirusie 155KM 320 Nm (TC Performance) a powinno być jakieś 177 KM!

 

Panowie z TC posprawdzali wszelakie możliwe parametry (doładowanie, ciśnienie na listwie, ciśn. zadane, przepływka, ...) wszystko jak Bóg przykazał.

Wróciłem więc do seryjnej mapki i wciąż mam o 20KM mniej.

 

Pada podejrzenie, że może jest rozrząd przestawiony. Jakieś 2 lata pękł łańcuch poprzednikowi i serwis wymieniał głowicę z kompletem rozrządu.

 

Moje pytania:

1. Czy ktoś z Was miał podobny przypadek?

2. Jak sprawdzić czy rozrząd jest poprawnie ustawiony? (chłopaki z TC twierdzą, że tylko zdejmując pokrywę górną)

Mam ISTA-D do dyspozycji.

Opublikowano

Dla mnie to raczej wyglada tak.

Poprzednikowi pekl rozrzad = silnik do wymiany bo sie robic nie oplaca. :roll:

Kupil slabszy -120 km( bo taniej i pasuje) i sprzedal tak. W papierach wszystko sie zgadza od kiedy w przepisach silnik nie jest integralna czescia samochodu tylko czescia zamienna.

 

Pozdro !

Sorry za ortografie - niemiecki windows :)

http://images.spritmonitor.de/519278.png

Opublikowano

Tylko ja mam papiery na robociznę rzędu 9000 zł z serwisu z W-wy, w których jest kupno używanej głowicy, wałków oraz nowego rozrządu.

Wszystko jest pod VIN i nr rejestracyjny pojazdu.

 

"Kupil slabszy -120 km( bo taniej i pasuje) i sprzedal tak"

Czy jest możliwość fizycznego sprawdzenia wersji silnika, który mam zamontowany?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zadzwoń do nich i dowiedz się co było zrobione faktycznie bo za 9 tysięcy można dwa takie silniki wyjąć i włożyć. 9 tysięcy za używaną głowicę i rozrząd, niezłe jaja.
3A0jS9b.png
Opublikowano
Zadzwoń do nich i dowiedz się co było zrobione faktycznie bo za 9 tysięcy można dwa takie silniki wyjąć i włożyć. 9 tysięcy za używaną głowicę i rozrząd, niezłe jaja.

 

Zapraszają mnie osobiscie z dowodem zakupu, przez maila i telefonicznie nie udzielaja informacji. Nie bede jechal do W-wy aby usłyszeć to co oni chcą mi powiedzieć. Prawdy i tak się nie dowiesz.

Opublikowano

Moze po prostu skontaktuj sie ze sprzedawca?

Daj nr. vin - moze cos sie wyjasni.. :roll:

Sorry za ortografie - niemiecki windows :)

http://images.spritmonitor.de/519278.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.