Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, mam problem z moim bmw e46 (1.8i 2000r) auto dławiło się i mechanik powiedział że to przepływomierz i go odłączył, problem zniknął ale zamówiłem nowy przepływomierz po podłączeniu wiązki do nowego przepływomierza problem wrócił ...

 

Jeżeli wam by to pomogło to mogę nagrać filmik z pracy silnika, z i bez podpiętego przepływomierza.

 

Co robić dalej ?

Dodam jeszcze że mieszkam w UK i znam tylko tego 1 polskiego mechanika ale nie bardzo mu ufam.

 

Pozdrawiam

Opublikowano

Kupiłem identyczny jak był założony poprzednio http://www.ebay.co.uk/itm/221183741087?_trksid=p2057872.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

 

Nie jest do diesel, jest to benzyna 318i (w avatarze poprzednie auto nieaktualne, nie wiem jak zmienic)

 

I jeszcze jedną rzecz zauważyłem, że guma prowadząca z silnika do przepływki jest lekko "dziurawa, nieszczelna" ale po docisnięciu, doszczelnieniu nic nie pomaga

 

Czy jazda bez podpiętego przepływomierza poza tym że więcej pali, może spowodować jakieś skutki uboczne?

Opublikowano
Wytłumacz mi to bardziej jeśli możesz, wyjąć filtr powietrza skasować błąd "chceck engine" i wsadzic z powrotem ?
Opublikowano
wyjmij filtr powietrza w celu sprawdzenia czy coś się poprawi i skasuj błędy na kompie. być może masz zapchany filtr i gdzieś tam leży problem

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.