Skocz do zawartości

E61 545I


radek79

Rekomendowane odpowiedzi

witam,przedstawiam mój nowy nabytek, e61 545i 333 konie w M pakiecie,przebieg w chwili zakupu 199000 km,potwierdzone u DREYA

na początku miało być e60 530i ale trafiło się mocniejsze kombi,w CH miało tylko 2 właścicieli,ostatnia to pani młodsza ode mnie ale i

dwa razy cięższa co odcisneło się na kierownicy i na panelu od szyb,po za tym auto jak nowe w środku,po sprawdzeniu czujnikiem jeszcze w CH wszytko w orginale,decyzja mogła być tylko jedna

auto jest z 2004 roku,pierwsza rejestracja w 2006 roku zdjęcia jeszcze pochodzą z CH,nowe jak pogoda pozwoli

Numer podwozia WBANH31000B489662

Kod typu NH31

Typ 545I (EUR)

Typoszereg E E61 ()

Seria 5

Rodzaj konstrukcji TOUR

Układ kierowniczy LL

Drzwi 5

Silnik N62

Pojemność skokowa 4.40

Moc 245

Napęd HECK

Skrzynia biegów AUT

Kolor TITANSILBER METALLIC (354)

Tapicerka LEDER DAKOTA/SCHWARZ (LCSW)

Data prod. 2004-11-25

Składanie Wyposażenie

Kod

Nazwa (interfejs)

Nazwa (ETK)

S205A AUTOMATIC GETRIEBE Automatyczna skrzynia biegów

S217A AKTIVLENKUNG Aktywny układ kierowniczy

S226A SPORTLICHE FAHRWERKSABSTIMMUNG Sportowe dostosowanie podwozia

S2NPA M LM R. DOPPELSPEICHE 135 M NOTLAUF Obr. BMW ze st. le. M podw. spr. 135

S302A ALARMANLAGE Instalacja alarmowa

S316A AUTOMATISCHE HECKKLAPPENBETAETIGUNG Autom. uruchamianie tylnej klapy

P337A M SPORTPAKET M Pakiet sportowy

S386A DACHRELING Reling dachowy

S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Dywaniki podłogowe Velours

S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka

S430A INNEN-/AUSSENSPIEGEL AUT.ABBLENDEND Lust. wew./zew. z automatyką przyciemn.

S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Lusterko wewn. ściemniane automatycznie

S441A RAUCHERPAKET Pakiet dla palących

S464A SKISACK Worek na narty

S481A SPORTSITZE FUER FAHRER/BEIFAHRER Fotel sportowy

Kod

Nazwa (interfejs)

Nazwa (ETK)

S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera

S4M3A INTERIEURLEISTE ALU CUBE PURE Listwy wewnętrzne Alu Cube Pure

S502A SCHEINWERFER-WASCHANLAGE Spryskiwacze reflektorów

S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)

S522A XENON-LICHT Światło ksenonowe

S524A ADAPTIVES KURVENLICHT Adaptacyjne doświetlanie zakrętów

S609A NAVIGATIONSSYSTEM PROFESSIONAL System nawigacji Professional

S610A HEAD-UP DISPLAY Wyświetlacz przezierny

S620A SPRACHEINGABESYSTEM Wejście głosowe

S644A HANDY VORB. MIT BLUETOOTH-SCHNITTS. Instalacja tel. kom. z Bluetooth

S672A CD WECHSLER 6-FACH Zmieniarka CD na 6 płyt CD

S676A HIFI LAUTSPRECHERSYSTEM System głośników HiFi

S698A AREA-CODE 2 Area-Code 2 do DVD

S710A M LEDERLENKRAD M Kierownica skórzana

S715A M AERODYNAMIKPAKET Pakiet areodynamiczny M

Kod

Nazwa (interfejs)

Nazwa (ETK)

S760A INDIVIDUAL HOCHGLANZ SHADOW LINE Wysoki połysk Shadow-Line

S775A INDIVIDUAL DACHHIMMEL ANTHRAZIT Podsufitka antracyt

S849A ENTFALL AUTOMATISCHER NOTRUF Brak autom. syst. powiadamiania alarm.

S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa

S869A SPRACHVERSION FUER SCHWEIZ/DEUTSCH Wersja językowa, szwajcarska

S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, niemiecki

S8SAA LAENDERSPEZ. NAVI.-FREISCHALTUNG Aktywacja nawigacji charakt. dla kraju

S8SPA COP STEUERUNG Sterowanie COP

S915A AUSSENHAUTSCHUTZ ENTFALL Dummy-SALAPA

Składanie Wyposażenie seryjne

Kod

Nazwa (interfejs)

Nazwa (ETK)

S459A SITZVERSTELLUNG, ELEKTR.MIT MEMORY Elektryczna regulacja foteli z pamięcią

S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna

S540A GESCHWINDIGKEITSREGELUNG Tempomat

S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów

S563A LICHTPAKET Pakiet oświetlenia

S785A WEISSE BLINKLEUCHTEN Lampy kierunkowskazów białe

-----------------------------------------------------

Pozdrawiam

Andrzej Jama

BMW-CHECK.COM

509832899

http://images78.fotosik.pl/421/113aec9cc241b506.jpg http://images76.fotosik.pl/422/289a54fa93ef466b.jpg

http://images76.fotosik.pl/422/6684de74ca77905c.jpg http://images78.fotosik.pl/421/9215673cfc9ffd48.jpg

http://images78.fotosik.pl/421/779e6117c220273e.jpg http://images76.fotosik.pl/422/0a0c73fcbcbdd3aa.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 69
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Fajna krowa :lol: z bardzo fajnym motorem :cool2: nowa fela juz jest i napewno zmieni wyglad na plus bezawaryjnej jazdy :wink:

Czasem na drodze spotykam prawdziwych szalencow...

Pedza na złamanie karku i wbrew rozsadkowi...

Czasem naprawde ciezko ich wyprzedzic...

 

 

Moje 730d==>

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajna krowa :lol: z bardzo fajnym motorem :cool2: nowa fela juz jest i napewno zmieni wyglad na plus bezawaryjnej jazdy :wink:

oponki zakupione Dunlop Sport Maxx RT2

245/45 R18 100Y XL osłona felgi (MFS) * MO

tylko czekają na założenie i w drogę :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no mnie też to interesuje z uwagi na fakt iż stoję własnie przed zakupem nowego kompletu właśnie na ten same felgi.

a czemu wybrałeś opony xl?

ja sie zastanawiam nad asymetric3 albo pilot sporty4 lub właśnie wybrany przez Ciebie RT2 ale raczej bez XL

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o profil opony za pewnie ci chodzi,wiem że powinny być 245/40/18,chodzi szczególnie o polepszenie komfortu jazdy i ochronę przedniego zderzaka

xl- to opona wzmocniona na polskie drogi w sam raz a cena prawie taka sama

na danlopach zawsze mi się dobrze jeździło a że parę złotych kosztują to nie eksperymentuje tylko kupiłem sprawdzone

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam te same felgi i te same gumy (dunlop) tylko 97y na których przejeżdżałem już jeden sezon i z czystym sumieniem mogę je polecic! Bardzo Ciche i super trzymanie zarówno na mokrym jak i na suchym! Co do XL to z tego co pamietam z przed roku jak je kupowałem to bez wzmocnienia XL nie było rantu ochronnego na felgę ale mogę się mylić
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o profil opony za pewnie ci chodzi,wiem że powinny być 245/40/18,chodzi szczególnie o polepszenie komfortu jazdy i ochronę przedniego zderzaka

xl- to opona wzmocniona na polskie drogi w sam raz a cena prawie taka sama

na danlopach zawsze mi się dobrze jeździło a że parę złotych kosztują to nie eksperymentuje tylko kupiłem sprawdzone

 

życzę Ci żeby udało się je zmieścić.

Mam tak samo zestrojone zawieszenie i niestety 245/45/18 delikatnie obcierało na dołkach przy skręcaniu (o plastikowe nadkole). Miejmy nadzieję że u Ciebie nie wystąpi ten problem. ;)

 

bezawaryjności!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego 245/40/18 spokojnie wchodzą i są rekomendowane przez BMW! Masz nawet taki rozmiar na nalepce z ciśnieniem na drzwiach. Ja mam ten rozmiar i nic mi nie ociera! Co więcej kolega ma w 245/45/18 z zawieszeniem M czyli chyba obniżone i jeździ tak od 7 lat i tez nic nie obciera
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na zimę mam opony o rozmiarze 245/45/18. Posiadam zawieszeniem M. Jeździ się normalnie, nic nie ociera. Jeżeli zależy Ci na komforcie to nie widzę problemu by założyć trochę większe opony.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może i balon ale bez tragedii..

 

https://goo.gl/photos/XE9LgcGunPbCWFUx5

https://goo.gl/photos/gWDHNedDmgEXT6AD6

https://goo.gl/photos/8iL35cLeFHUDZxFw5

 

@piwan

M może być delikatnie twardsze i już wystarczy..

 

Inna sprawa że pomiędzy 245/45/18 różnych producentów i modeli mogą być delikatne rozbieżności i w tym przypadku milimetr może być zbawienny bądź może pogrążać (zależy w którą stronę).

 

Tak jak mówię mi Michałki 245/45/18 się zmieściły, ale na zakrętach i w dodatku przy jakimś dołku - potrafiło przytrzeć i zamieniłem na 245/40/18. Możliwe że inny model Michałka by się sprawdził (czy tam po prostu inna marka). Ja tylko ostrzegam że nie na 100% musi się to poprawnie sprawować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jak się jeździ w koleinach przy rozmiarze 2454018

 

jeśli to pytanie do mnie to powiem szczerze że na prawdę bezproblematycznie.

 

ps. jakieś 2 tysie zrobiłem w Polsce też na letnich (przod 245/40/18 a tył 275/35/18) i też mną jakoś po asfalcie "nie targało".

 

ps. sorki za zaśmiecanie tematu tymi oponami :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

tak więc auto już na letnim obuwiu,rozmiar jak fabryka przykazała 245/40/18,pojawiła się też pierwsza awaria,pękł przewód odpowietrznika cylindrów 1-4,puki co taśma izolacyjna uratowała sytuację,rurka niestety tylko aso,a mi jakoś nie po drodze

http://images77.fotosik.pl/460/ad02d600e205a218.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak więc auto już na letnim obuwiu,rozmiar jak fabryka przykazała 245/40/18,pojawiła się też pierwsza awaria,pękł przewód odpowietrznika cylindrów 1-4,puki co taśma izolacyjna uratowała sytuację,rurka niestety tylko aso,a mi jakoś nie po drodze

http://images77.fotosik.pl/460/ad02d600e205a218.jpg

http://images75.fotosik.pl/460/f468c20c866234b8.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.