Skocz do zawartości

Jak wymontowac nagrzewnice?Pilne


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czesc

Konkretnie nic na ten temat na forum nie znalazlem.

Sprawa dosyc pilna ,bo lejemi sie na nogi :P

Jak najprosciej wymontowac ten grzejnik?

pozdrawiam

Opublikowano

Ja wyjmowałem to kiedyś w e-30 i powiem że nie jest tak prosto jakby się wydawało :cry2:

 

Dojście wiadomo od środka, od dołu, odkręć osłonę nad nogami, tunel środkowy i powinieneś zobaczyć stronę nagrzewnicy gdzie wchodzą króćce z elektrozaworem. Żeby wyjąć całą nagrzewnice to trzeba odkręćić jeszcze (zabij mnie jeżeli się mylę :lol: ) wspornik od pedału hamulca! Nie pamiętam dokładnie co bo robiłem to 6 lat temu.

 

Jeżeli się mylę to mnie poprawcie (ale ja w 318i naprawdę nie dałem rady bez odkręcenia czegoś, tylko czego :?: )

 

Może trochę pomogłem...

 

PZDR

 

Przeczytałm Twój poprzedni temacik i faktycznie przeszkadza chyba kolumna kierownicy. Na początek wymontuj same króćce i sprawdź o-ringi.

Człowiek nabiera doświadczenia z wiekiem. Szkoda, że jest to wieko od trumny.
Opublikowano

Zdjalem oslone pod kiera i przyjrzalem sie tej lamiglowce :P

Faktycznie wlos sie jezy :mrgreen:

Wspomniales o jakichs oringach,gdzie ich szukac dokladnie ,bo faktycznie moze cos tam przepuszcza a nie musi byc sam kaloryfer :)

pozdrawiam

Opublikowano

O-ringi są w króćcach, które pewnie widzisz po ściągnięciu osłon. Wchodzą z lewej strony nagrzewnicy. Po ich odkręceniu wszystko wyjdzie jak na dłoni.

 

(W razie co to sorry, ale jak wspominałem jadę z pamięci z przed 6 lat) :modlitwa:

Człowiek nabiera doświadczenia z wiekiem. Szkoda, że jest to wieko od trumny.
Opublikowano

Moja pamiec tez jest doi bani :P

ale pamietam zawsze ile mam kasy po pijaku a co mowila do mnie zona 5 minut wczesnisj nie pamietam :(

Na razie wlalem jekies swinstwo do chlodnicy i zobaczymy.

nagrzewnice kupilem uzywke ,na wszelki wypadek,./40 pln z wysylka/

Dzieki i pozdrawiam

Wroce do tematu jak bedzie cos ciekawego.

Opublikowano
Na razie wlalem jekies swinstwo do chlodnicy i zobaczymy.

 

eeeee...może jednak nie potrzebnie?

nie będę pisał 2x tego samego bo napisałem to tutaj:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=28419

 

Mam nadzieję belgus, że wiesz co robisz :wink:

 

Oby Ci się udało zatamować bez zbędnych strat (czyt. chłodnica)

 

P.S.

co mowila do mnie zona 5 minut wczesnisj nie pamietam Sad

 

He,he też mam z tym problem :cool2:

Człowiek nabiera doświadczenia z wiekiem. Szkoda, że jest to wieko od trumny.
Opublikowano

Witam

Niestety srodek do chlodnicy zawiodl :(

Dzisiaj znowu cieknie i jak zauwazylem,cieknie z zaworu nagrzewnicy!

ciekawostka polega na tym,ze jak mi sie wydaje cieknie przy zamknietym ogrzewaniu a na otwartym jakby mniej a moze wcale.

Pytanko :Czy na zaworze jest jakies uszczelnienie,ktore mozna wymienic

i czy da sie wyciagnac jakos sam zawor/o ile to jst to/?

pozdrawiam

Opublikowano

Wiem,ze jest przy narzewnicy :)

Ciekawi mnie czy zdarza sie,ze z niego cieknie?i z jakiej przyczyny?

A to pykanie to jest przy wlaczonej stacyjce/czy jest on podlaczony niezaleznie?

pozdrawiam

Opublikowano
A to pykanie to jest przy wlaczonej stacyjce/czy jest on podlaczony niezaleznie?

 

Ręki se nie dam uciąć (bo może nie miałbym ręki :lol: ) ale raczej przy włączonym zapłonie.

 

Jak go wyciągniesz to możesz podłączyć do niego prąd i zobaczysz czy się otwiera czy nie. Jakby z tego ciekło to tylko o-ringiem (nr 8), który jest w elektrozaworze (uszczelnia kołnierz przykręcany do nagrzewnicy).

Człowiek nabiera doświadczenia z wiekiem. Szkoda, że jest to wieko od trumny.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.