Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie!

Od miesiąca posiadam BMW 520i 2005r. 170km !!!

Wszystko chodziło wręcz rewelacyjnie!Tydzień temu jadąc , nagle zaczęły wyskakiwać dziwne komunikaty,światła przygasać!Dojechałem do celu,wysiadam i już auta nie mogłem zamknąć!Po chwili zorientowłem się żę nie ma prądu!Po dłuższym zastanowieniu zanurkowałem do bagażnika i okazało się że masa od minusa była nie dokręcona!

I tak problem minął!Po trzech dniach rano wsiadam jadę i nagle delikatnie zaczął szarpać , zapalił sie komputer , trakcja i auto prawdopodobnie przełączyło się w tryb awaryjny!Kompletny brak mocy , tyle tylko zeby jechac!Po podłączeniu kompa pokazało:

-przepływomierz

-aktywacja zaworu regulacji biegu jałowego - położenie otwartego 27D7

-aktywacja zaworu regulacji biegu jałowego - położenie zamknięte 27D6

 

Macher polecił zamówić przepływomierz

Okazało się że to nie to

Macher wskazuje na czujnik położenia wałka

Co o tym sądzicie!Proszę o Wasze opinie!Pozdrawiam

Opublikowano

A na kompie nie widać zapłonów? Jeśli czujnik wału to zapłon powinien się krzaczyć i chodzić nierówno itp itd...

 

Porządna diagnoza kompem, sprawdzenie zapłonu, iskry, świec, wtryskiwaczy itp... napisz coś więcej jak się zachowuje. Chodzi na wszystkich garach?

Alternator ładuje?

Opublikowano
okazało się że wtyczka od czujnika biegu jałowego nie posiadała zabezpieczenia i się wysunęła

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.