Skocz do zawartości

E90 325i Warszawa WBAVB11070VE33984


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich, w ten weekend jadę obejrzeć (i mam nadzieję kupić) taką e90: http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-bmw-e90-325i-navi-xenon-pdc-n52-ID6yii9b.html .

 

Type code VB11

Type 325I OL (EUR)

Dev. series E90 ()

Line 3

Body type LIM

Steering LL

Door count 4

Engine N52

Cubical capacity 2.50

Power 160

Transmision HECK

Gearbox MECH

Colour BLACK SAPPHIRE METALLIC (475)

Upholstery STOFF/LEDER CITRUS/QUARZGRAU (FFB6)

Prod. date 2006-11-24

 

No. Description

1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES

2CY LT/ALY WHEELS STAR SPOKE 158

240 LEATHER STEERING WHEEL

249 MULTI-FUNCTION FOR STEERING WHEEL

3AC TRAILER TOW HITCH

320 MODEL DESIGNATION, DELETION

4AB FINE-WOOD TRIM BURR WALNUT

4AE ARMREST FRONT RETRACTABLE

4UA SEMI-ELECTR. ADJ. BOTH FRONT SEATS

403 GLAS ROOF, ELECTRIC

415 SUNBLIND FOR REAR WINDOW

423 FLOOR MATS, VELOUR

428 WARNING TRIANGLE

430 INT/EXT RR VW MIRROR W AUT ANTI-DAZZLE

431 INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-D

441 SMOKERS PACKAGE

465 THROUGH-LOAD SYSTEM

493 STORAGE COMPARTMENT PACKAGE

494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER

5AC AUTOM. HIGH-BEAM HEADLIGHTS CONTROL

5DC FOLDING REAR-SEAT HEADRESTS

502 HEADLIGHT WASHER SYSTEM

508 PARK DISTANCE CONTROL (PDC)

521 RAIN SENSOR

522 XENON LIGHT

534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING

541 ACTIVE CRUISE CONTROL

563 LIGHTS PACKAGE

6AA BMW TELESERVICES

609 NAVIGATION SYSTEM PROFESSIONAL

612 BMW ASSIST

620 VOICE INPUT SYSTEM

633 PREP.MOB. PH. BUSINESS BLUET.INTERF.

672 CD CHANGER BMW FOR 6 CDS

676 HIFI LOUDSPEAKER SYSTEM

7RP ADVANTAGE PACKAGE

7RS COMFORT PACKAGE

8SP COP CONTROL

801 GERMANY VERSION

863 EUROPE/DEALER DIRECTORY

879 GERMAN / ON-BOARD DOCUMENTATION

 

No. Description

321 EXTERIOR PARTS IN BODY COLOR

497 CENTRE ARMREST IN REAR

520 FOGLIGHTS

548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING

851 LANGUAGE VERSION GERMAN

 

Jak widać wyposażenie bogate no i ten przebieg 129k... czy w tej cenie jest możliwe? Samochód zapewne sprawdzę w ASO, ale zwracam się do Was z prośbą o zweryfikowanie auto z zewnątrz, bo ekspertem od BMW nie jestem a jeśli już coś na tym etapie będzie nie tak to rozważę czy w ogóle opłaca się jechać. Na plus przemawia, że nie posiada żadnego dodatku M-pakietowego, bo samochód fabrycznie go nie posiadał. Chromowany grill i listwa nad drzwiami (słyszałem, że 325 miały więcej chromowanych rzeczy niż 320) generalnie wygląda na to, że nie było żadnych przeróbek. Właściciel powiedział, że jakiś element karoserii był cieniowany, ale to raczej normalne, że 10 letni samochód o coś tam przytarł (ważne, żeby nie "przytarł" się o TIRa albo drzewo). Moje wątpliwości budzą tylne lampy, bo to są chyba tzw "Black line" czy "Shadow line" a w VINie nie ma o tym wzmianki, ale mogę się mylić. Następna sprawa to xenony, czy to są oryginalne? Jak podczas oględzin będę mógł stwierdzić, że to oryginał, w jakimś specyficznym miejscu powinien być znaczek BMW czy jak? W samochód pojadę w ten weekend (sobota 12.03) więc byłbym zobowiązany, gdybyście wyrazili swoje opinie na temat tej "igły" przed sobotą,

 

z góry dziękuję i pozdrawiam.

Edytowane przez quiter
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Poczytaj o tych silnikach i sprawdź jaką ten ma głowicę i tłoki, bo w niektórych seriach były wady fabryczne. Pas przedni tj lampy zderzak przód wg mnie trochę wisi.

 

Rocznik standardowo nie zgadza się, auto o jest z 2006. Brak zdjęć siedzeń, brak zdjęcia siedzenia kierowcy. Lampy tył zmienione, ale to wg mnie plus. Wyposażenie fajne, aktywny tempomat ciężko znaleźć w 325i, ale niestety bez skór. Przebieg i/lub bezwypadkowość wątpliwa za tą cenę.

3A0jS9b.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aaben Faktycznie jak się bliżej przyjrzałem to szpara jest pomiędzy maską a pasem przednim ciut przyduża. Co do samego motoru i problemów z głowicą/tłokami to da się jakoś zweryfikować czy ten problem dotyczy tego egzemplarza?

Z tego co poczytałem to słuchać dźwięku silnika gdy ten jest zimny (charakterystyczne tykanie), jak mogę sprawdzić jaką ten samochód ma głowicę i tłoki (chodzi pewnie o model, żeby był wymieniony na ten po '08 tak?)

Czy gamonie z ASO będą w stanie sprawdzić jakie tłoki i głowica tam siedzi? Serwis nie jest tani, więc jeśli nie są w stanie sprawdzić największej bolączki tego motoru to poważnie się zastanawiam nad tym serwisem, bo tani nie jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Dobre auto długo nie stoi... skoro koleś się z tym kiwa, któreś ogłoszenie z kolei to nie ma co się zastanawiać... nie jeden pewnie to oglądał... mimo fajnego wyposażenia ceny itp., nikt się nie zdecydował. Poza tym szkoda, że w sedanach nie ma podświetlanych boczków jak w coupe. Przynajmniej nie widziałem w żadnym jak do tej pory :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

tak się składa, że samochód o podanym numerze należy do mnie :-)

więc chętnie się przyłączę do dyskusji i przy okazji utnę spekulację, że samochód stoi długo i się z nim "kiwam" - tak nie jest, wystawiłem raz i to na dwa tygodnie :-)

 

Co do przebiegu i historii to sam dokładnie to sprawdzałem przed kupnem i mimo, że mały i może budzić wątpliwości wychodziłoby na to, że taki faktycznie jest.

Napiszę z pamięci ale ostatnią wizytę w ASO miał przy przebiegu 87 tyś w 2012, więc raczej prawdopodobne że do 2016 przejechał 40 tyś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.