Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Właśnie odebrałem samochód po remoncie silnika ,ledwo dojechałem do domu.W czym problem ?Od mechanika miałem ponad sto kilometrów ,wracałem ,zatrzymałem się na parkingu po drodze by zaciągnać się dymkiem i gdy chciałem ruszyć ups silnik ledwo zakręcił,padł akumulator.Dobrze że na parkingu byli ludzie co mi pomogli, mieli przewody pomogli mi odpalić i następne 50 kilometrów dojechałem do domu na parking .Wyłączyłem silnik .próbowałem go znów odpalić ale nic z tego, ledwo kręcił.Jadąc nie zapalała mi się kontrolka ładowania ,tylko czułem jakiś swąd gumy nie wiem skąd, ale chyba z okolicy silnika . :mad2: Doradzcie gdzie mam szukać przyczyny ?
Opublikowano

Podłącz chociaż jakiś woltomierz do aku i przy pracującym silnku, żeby zobaczyć co się dzieje.

 

Coś mi mówi, że mechanior mógł niechcący zachachmęcić w układzie ładowania podłączając / składając "peryferia" silnika.

- No, stał tutaj! Był! Patrzył na swoje paznokcie! Rozpłynął się! Nie ma go!

(Bogumił Kobiela we "Wszystko na sprzedaż". Rok później rozbił się na amen swoim białym BMW).

Opublikowano
No tak tylko nie wiem co mi to da że stwierdze że nie ma ładowania jak nie znam podłaczenia prawidłowego elektryki między akumulatorem alternatorem a rozrusznikiem .Ja jak coś demontuje i wiem że będzie problem ze złożeniem robię sobie schemat podłeczenia rysuje na papierze .W poprzednim samochodzie w skodzie rapid miałem taki sam problem , ale wymieniłem regulator napięcia przewody od wysokiego dałem alternator do przewinięcia ale i tak nie było ładowania.Potem okazało się że alternator był żle przewinięty.Nie chce się ładować w koszty niepotrzebnie .Muszę coś z tym zrobić jutro, bo elektryka żadnego nie znajdę bo świętują do niedzeli a mi w niedzele jest potrzebny samochód.Wkurza mnie to, jedno zrobia drugie zepsują, ciągle koszty.
Opublikowano

Byłem dziś zajrzeć co mogło być przyczyną rozładowania akumulatora.

Przeglądałem przewody i znalazłem jeden urwany przy rozruszniku taki cienki przewód.Są tam przykręcone dwa grube przewody razem i jeden cienki niżej i nie wiem czy ten urwany cienki powinien też być połączony z tym podłączonym cienkim i czy to mogło być przyczyną rozładowywania akumulatora?

Opublikowano
Sprawdz czy jest podłączona masa pomiędzy silnikiem a nadwoziem, kiedyś miałem podobny problem , ładowanie miałem, kontrolka się nie świeciła i problem tkwił właśnie w tym , może mechanik przy składaniu silnika tego nie podłaczył Pozdro
Opublikowano
Byłem dziś zajrzeć co mogło być przyczyną rozładowania akumulatora.

Przeglądałem przewody i znalazłem jeden urwany przy rozruszniku taki cienki przewód.Są tam przykręcone dwa grube przewody razem i jeden cienki niżej i nie wiem czy ten urwany cienki powinien też być połączony z tym podłączonym cienkim i czy to mogło być przyczyną rozładowywania akumulatora?

 

są dwa grube i cienki u dołu i cienki u góry już nie pamiętam czy na tym u góry jest napięcie ale skoro czułeś swad to podejrzewam że tak i mogłeś nieźle bryczkę spalić na takim zwarciu.

aku mógł rozładować się od długotrwałego zwarcia i obyś przez nie nie musiał kupować drugiego.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.