Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam posiadam e46 330d fabryka 204 konie zrobiona mapa na 280 i około 530 nnm problem polega mój na tym ze moja podpora nie wytrzymuje obciazenia i srednia po 3 miesiacach jest do wymiany czy podpora od M3 bedzie do mnie pasowała badz moze od jakiejs 5???? Badz czy mozna dokupic jakaś wzmocnioną podpory ???
Opublikowano
Cześć, podobne objawy mam w swoim. Przy mocnym obciążeniu uderza wał o budę, pierwotnie rozerwało podporę. Wymieniłem prawie już wszystko: poduszki silnika i skrzyni - były porwane, łącznik wału i ww. podporę oraz wał był sprawdzany pod kątem wyważenia. Po tych robotach było dużo lepiej, ale nadal jak się postarałem to wał uderzał. Dałem to do w cholerę drogich speców i znaleźli usterkę - uszkodzone tuleje tylnej belki - wsadzili jakieś podkładki na próbę i jak ręką odjął. Teraz zbieram kasę i będę to wymieniał, a co do Twojego problemu może moja wypowiedź jakoś Cię nakieruje ;)
Opublikowano
moje tuteje trzymajace dyfer i tylni zawias sa nowe u mnie problem polega na tym ze seryjna podpora niewytrzymuje mocy obecnej fabryka ma 204 km a teraz ma około 280 km i ponad 500 nnm oryginalna podpora wytrzymuje przy spokojnej jezdzie dosłownie 3 miesiace jak zaczynam ja deptac to i na nowej podporze puka deliktnie ja potrzebuje jakies info od kogos z wiedza czy podpora od m3 bedzie miała taki sam rozmiar jak moja
Opublikowano
Z tego co pisze to zakładał. Zapytaj na czescidobmw.pl może mają podporę z m3 i 330d niech porównają. Na zdjęciach wyglądają niemal identycznie a w numerach różnią się tylko ostatnią cyferką.
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
witam tak juz druga oryginalna podpora poleciała po max miesiacach wiec seria nie daje rady z wyglądy sa identyczne tylko czy srednica łozyska jest ta sama w tym cały tkwi problem oryginał ma 30mm a moze ktos ma wiedze ile ma od m3
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
wiec tak potwierdzili ze podpora od 330d ma 35 mm srednicy w srodku a od m3 ma 30 mm wiec odpada taka podmianka ale juz akcja zakonczona sukcesem mianowicie ....kupujemy oryginalna podpore wału od 330d do tego kupujemy klej do szyb wraz z aktywatorem , czyscimy dobrze rozpuszczalnikiem całą gume wokół łozyska potem smatujemy aktywatorem tą gume i na koniec wypełniamy na klejem do szyb kazda wolna przestrzen wokół łozyska i pyk sprawa załatwiona .Zaznaczam robimy to wszystko w rekawiczkach , strasznie ciezko rece domyc po tym kleju porazka 2 h szorowania ehhh szkoda słów jezeli ktos zainteresowany jutro dodam fotki jak to wygląda pozdrawiam
  • 4 miesiące temu...
Opublikowano
wiec tak potwierdzili ze podpora od 330d ma 35 mm srednicy w srodku a od m3 ma 30 mm wiec odpada taka podmianka ale juz akcja zakonczona sukcesem mianowicie ....kupujemy oryginalna podpore wału od 330d do tego kupujemy klej do szyb wraz z aktywatorem , czyscimy dobrze rozpuszczalnikiem całą gume wokół łozyska potem smatujemy aktywatorem tą gume i na koniec wypełniamy na klejem do szyb kazda wolna przestrzen wokół łozyska i pyk sprawa załatwiona .Zaznaczam robimy to wszystko w rekawiczkach , strasznie ciezko rece domyc po tym kleju porazka 2 h szorowania ehhh szkoda słów jezeli ktos zainteresowany jutro dodam fotki jak to wygląda pozdrawiam

 

 

no i jak na tym patencie się jezdzi ? NIe rozleciała sie ta podpora ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.