Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam! Ostatnio mam problemy z układem paliwowym. Pompa paliwa strasznie głośno pracuje , e30 jest po swapie na m50b25 (taką już kupiłem). Pompa prawdopodobnie została ta co była przy m20b20 i jest to dokładnie pompa BOSCH 0 580 453 021 12V (014) - 170 - 02. Dziś dorwałem pompę z 1.6/1.8 firmy VDO , w miarę pompuje , lecz przy wysokich obrotach 4-6tyś nie radzi sobie , zaczyna się dławić auto i przygasać. Na poprzedniej pompie Bosch'a prawie wcale nie chodziło auto , cały czas się przydławia i przygasa.
Opublikowano
to praktycznie sam sobie odpowiedziałes na pytanie pompa musi być dopasowana do silnika wydajnoscią , po drodze masz jeszcze filtr paliwa wymieniales go ?
BÓG MIŁOŚĆ WYGODA
Opublikowano

Muszę go właśnie sprawdzić , a przede wszystkim zlokalizować go. Słyszałem że mogą być 4 objawy

- pompa

- przekaźnik pompy

- zanieczyszczony filtr

- reg. ciśnienia paliwa.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jak mnie pamięć nie myli e30 po lifcie mają filtr na przedniej lewej podłużnicy. (nie tyczy się diesla). Warto wymienić. Pompa z m40 spokojnie obsługuje motory do 200KM. Wiec albo pompa słaba już, filtr zapchany lub po prostu masz małą ilość paliwa w baku i przy ostrym prześpieszaniu odkrywa się smok pompy paliwa i ciągnie powietrze.

 

PZDR>

Opublikowano

Problem rozwiązany , powodem jest przepływomierz powietrza.

Nawiasem mówiąc.

 

Kupie przepływomierz do m50b25 , ma ktoś? ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.