Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,mam problem z moim bmw e46 2000r.

Przy skręcaniu w prawo słychać dość mocne piski na zewnątrz auta,których częstotliwość zwiększa się przy mocniejszym skręceniu kołem,albo szybszej prędkości,przy skręcaniu w lewo nic nie słychać.

Byłem w przeciągu 2 miesięcy na 3 rożnych stacjach diagnostycznych-wykryli mi tylko łączniki stabilizatora przednie z gumami stabilizatora ,które już wymieniłem no i dwa dni temu byłem na kolejnym przeglądzie i ZERO LUZÓW gdziekolwiek,a dalej piszczy...

Na postoju gry kręcę kierownicą nie piszczy,tylko podczas jazdy.Gdy za oknem deszcz tak jakbym piski ustawały,jakby deszcz je oliwił :O

Co to może być?

 

Czy na takiej stacji diagnostycznej,na tych szarpakach diagności są w stanie sprawdzić całe zawieszenie,czy nie warto tam sprawdzać zawieszenia tylko np u mechanika?

Opublikowano

Nie wiem na ile głupi ten pomysł, ale czasami opona nie trze o nadkole?

 

Jeżeli bym już to sprawdzał to nie ograniczyłbym sie do tylko prawego koła. Przy skręcaniu w prawo teoretycznie lewa strona powinna być bardziej dociążona (chyba).

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Może to być związane z paskiem i pompą wspomagania.Podczas włączonego silnika i na postoju jak mocno skręcisz kołami także piszczy?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.