Skocz do zawartości

e91 WBAUY11070F205713 Przemyśl


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 56
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Vehicle information

 

VIN long WBAUY11070F205713

 

Type code UY11

 

Type 320D (EUR)

 

Dev. series E91 (MUE)

 

Line 3

 

Body type TOUR

 

Steering LL

 

Door count 5

 

Engine N47T

 

Cubical capacity 2.00

 

Power 135

 

Transmision HECK

 

Gearbox AUT

 

Colour AZURITSCHWARZ METALLIC (S34)

 

Upholstery POLSTER IMPULS M. STOFF/LEDER/ANTHR (FMAT)

 

Prod. date 2011-10-10

 

 

 

 

Order options

No. Description

1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES

 

1CB CO2 CONTENT

 

1CD BRAKE ENERGY REGENERATION

 

2K5 LT/ALY WHEELS V-SPOKE 338

 

205 AUTOMATIC TRANSMISSION

 

216 SERVOTRONIC

 

230 EU SPECIFIC ADDITIONAL EQUIPMENT

 

258 RUNFLAT TYRES

 

3AA ROOF RAILS BLACK

 

320 MODEL DESIGNATION, DELETION

 

4AE ARMREST FRONT RETRACTABLE

 

4CM INT.STRIP PLATINBRONZE MET.

 

4UA SEMI-ELECTR. ADJ. BOTH FRONT SEATS

 

402 PANORAMA GLASS ROOF

 

423 FLOOR MATS, VELOUR

 

428 WARNING TRIANGLE

 

430 INT/EXT RR VW MIRROR W AUT ANTI-DAZZLE

 

431 INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-D

 

464 SKIBAG

 

481 SPORT SEATS F DRIVER/FRONT PASSENGER

 

488 LUMBAR SUPPORT DRIVER/FRONT PASSENGER

 

493 STORAGE COMPARTMENT PACKAGE

 

494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER

 

502 HEADLIGHT WASHER SYSTEM

 

508 PARK DISTANCE CONTROL (PDC)

 

521 RAIN SENSOR

 

522 XENON LIGHT

 

534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING

 

540 CRUISE CONTROL

 

563 LIGHTS PACKAGE

 

6AA BMW TELESERVICES

 

6AB CONTROL TELESERVICES

 

6FL USB-/AUDIO INTERFACE

 

6VC CONTROL COMBOX

 

609 NAVIGATION SYSTEM PROFESSIONAL

 

612 BMW ASSIST

 

614 INTERNET PREPARATION

 

615 EXTENDED BMW ONLINE INFORMATION

 

616 BMW ONLINE

 

620 VOICE INPUT SYSTEM

 

633 PREP.MOB. PH. BUSINESS BLUET.INTERF.

 

676 HIFI LOUDSPEAKER SYSTEM

 

698 AREA-CODE 2

 

7KB NAVIGATION PACKAGE PROFESSIONAL

 

7MD EDITION LIFESTYLE

 

735 BASICPACKAGE

 

760 INDIVIDUAL HIGH-GLOSS SATIN CHROME

 

761 INDIVIDUAL SUN PROTECTION GLAZING

 

775 INDIVIDUAL ROOF-LINING ANTHRACITE

 

8SC COUNTRY SPEC. RELEASE OF TELESERVICE

 

8SP COP CONTROL

 

8TN DAYTIME DRIVING LIGHTS SELECTABLE B

 

801 GERMANY VERSION

 

879 GERMAN / ON-BOARD DOCUMENTATION

 

9BF NAVIGATIONSPACKAGE

http://i.imgur.com/TJRt6Lp.jpg?1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzwoniłem do ASO - przegląd trwa 8h i kosztuje 999 razem z geometrią. Brzmi imponująco ciekawe jak i nich z jakością usług. Czekam na historię od DRAYa i muszę coś wybrać.

 

Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzwoniłem do ASO - przegląd trwa 8h i kosztuje 999 razem z geometrią. Brzmi imponująco ciekawe jak i nich z jakością usług. Czekam na historię od DRAYa i muszę coś wybrać.

 

Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka

 

ASO w Rzeszowie jakiś czas temu nie miało najlepszych opinii, nie wiem jak to się ma teraz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzwoniłem do Wlazło i generalnie Pan powiedział, że ma x6 ma podnośniku i jak mu części przyjdą i złoży to może dokonać przeglądu a jak nie to nie bedzie specjalnie ściągał go z podnośnika :D

 

Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miernik mam. A Twoj kabel polaczy sie ze sterownikiem silnika tego e91? To juz jest silnik ktory jest montowany w seri F i nie kazdy kabel sie laczy. Bo ja mam zwykly kabel d-kan i mimo wszystko wolał bym aby ktoś ogarniety mi to zweryfikowal. Nie chcial bym wtopic 50k :/

 

Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na jednej z fotek tylne koło wygląda jak by miało oponę o za wysokim profilu, jak z e60.

Do diagnozowania tego auta wystarczy w zupełności "sprawdzony" D-can bez zwartych pinów 7 i 8. Więcej problemow stwarza tu CIC niż nowszy model silnika.

Nie wiem co wyszło ze sprawdzenia u DRAY-a, jeżeli chodzi o ASO. Warto jednak takie auto zweryfikować w serwisie autodna czy podobnym, bo jak z jakiegoś leasingu to często zdarza się cofanie o 15-20-30tyś, tak aby "zmieścić się" w ostatnim serwisie z ASO + czasem na fotkach widać jakieś ciekawostki :mrgreen:

Co do serwisu za 999 i 8h to trochę abstrakcja, a z kolei Pan który ma X6 na podnośniku i 300 zł mu "śmierdzi" też niezbyt mnie przekonuje.

Jak przebieg OK, lakier będzie OK i ktoś z kompem ogarnie auto to myślę że lepiej zrobić podstawową diagnostykę/geometrię za 50-100 zł i chyba 99% sukcesu masz. :cool2:

Za pozostałe parę stówek zawsze można jakiegoś Jacka D. opróżnić albo na rozrząd odłożyć :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przebieg auta sie zgadza. Pod koniec września 2014 miała 132 tys km. W Polsce była zarejestrowana w grudniu 2014. Przyjechała z otartym lewym bokiem, wyglada jakby ktos przysnal i otarl sie o barierkę - dostałem fotki. W histori wyszlo, ze przy 65k miala wymieniana navi(jendostka plus ekran), idrive'a i wiazke w desce rozdzielczej, malowane prawe drzi przod tyl i blotnik :( wymieniane prowadnice szyb oraz wygluszenia drzwi. Zastanawia mnie co to była za przygoda. Mam dylemat bo rocznik i przebieg spoko ale auto malowane i z jednej i drugiej strony. Kto wie czy na tylnich blotnikach nie ma szpachli. Ciezko to potem bedzie sprzedac.

Jak na rocznik to nie jest droga ale biorac pod uwage, ze malowana z obydwu stron to juz sam nie wiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przebieg auta sie zgadza. Pod koniec września 2014 miała 132 tys km. W Polsce była zarejestrowana w grudniu 2014. Przyjechała z otartym lewym bokiem, wyglada jakby ktos przysnal i otarl sie o barierkę - dostałem fotki. W histori wyszlo, ze przy 65k miala wymieniana navi(jendostka plus ekran), idrive'a i wiazke w desce rozdzielczej, malowane prawe drzi przod tyl i blotnik :( wymieniane prowadnice szyb oraz wygluszenia drzwi. Zastanawia mnie co to była za przygoda. Mam dylemat bo rocznik i przebieg spoko ale auto malowane i z jednej i drugiej strony. Kto wie czy na tylnich blotnikach nie ma szpachli. Ciezko to potem bedzie sprzedac.

Jak na rocznik to nie jest droga ale biorac pod uwage, ze malowana z obydwu stron to juz sam nie wiem.

W zeszłym roku miałem przygode, ktora wygladala w skutkach tak jak opisales...wyprzedzalem dwa auta podczas gdy jeden z uczestników podjąc dezycje, ze on tez wyprzedza...w rezultacie urwane lusterko, przednie drzwi pasażera, tylne oraz błotnik (FV z ASO cos ok 10 tys). Jeżeli mial tylko takie uszkodzenia to jedz oglądać..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przebieg auta sie zgadza. Pod koniec września 2014 miała 132 tys km. W Polsce była zarejestrowana w grudniu 2014. Przyjechała z otartym lewym bokiem, wyglada jakby ktos przysnal i otarl sie o barierkę - dostałem fotki. W histori wyszlo, ze przy 65k miala wymieniana navi(jendostka plus ekran), idrive'a i wiazke w desce rozdzielczej, malowane prawe drzi przod tyl i blotnik :( wymieniane prowadnice szyb oraz wygluszenia drzwi. Zastanawia mnie co to była za przygoda. Mam dylemat bo rocznik i przebieg spoko ale auto malowane i z jednej i drugiej strony. Kto wie czy na tylnich blotnikach nie ma szpachli. Ciezko to potem bedzie sprzedac.

Jak na rocznik to nie jest droga ale biorac pod uwage, ze malowana z obydwu stron to juz sam nie wiem.

 

Powiem tak jak się sam nie przejedziesz i nie zobaczysz to nic z tego nie będzie jeżeli tak jak napisałeś wszystko się zgadza to myślę że warto luknąć.

Co do uszkodzeń to wszystko zależy jak jest zrobione jeżeli dobrze i lakier też się nie odróżnia nie ma "baranka" i inne kwiatki nie wyjdą to bym brał :) jedyny później minus taki że jak będziesz chciał sprzedać to będzie kłopot bo przyjdzie janusz z miernikiem i pozamiatane :mrgreen: mówię sam na swoim przykładzie jak chce sprzedać dobre auto ale bok malowany to już koniec oględzin nie ważne że wszystko sprawne elementy konstrukcyjne nie uszkodzone itd więc przy odsprzedaży będziesz miał problem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

opony to ona ma od serii 5, pewnie 225/50/17 - za wysoko stoi

1. jak chcesz kupić najpierw wstaw do wlazło

2. zabierz ze sobą dobry czujnik lakieru (wyczuwam szpachlowóz)

3. najlepiej poproś randalla (masz człowieka na miejscu i jeszcze wybrzydzasz :| ) który ma rzut beretem i posiada czujke żeby oblukał przed twoim przyjazdem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.