Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

To w końcu jak to jest z tą zależnością między temperaturą cieczy chłodzącej, a wskaźnikiem dopuszczalnych obrotów? Bo w mojej E60 po lifcie są cały czas, niezmiennie 4 kreski niezależnie od warunków. Tak ma być, czy problem z termostatami?

Opublikowano
A już myślałem, że coś nie tak z termostatami. Kreski-atrapa. Reflektory długich-atrapa. To powinna być poliftowa wersja, a nie jakiś regres. Gdyby nie pięknie pracujący silnik, poczułbym się zawiedziony.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.