Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

 

Od długiego czasu rozglądam się za E30 przed liftingiem i wreszcie u znajomego trafiłem ciekawy egzemplarz.

 

Chciałem zapytać szanownych Kolegów jako znawców tematu co myślicie o takiej 320i z M pakietem, produkcja 04/1986. Auto ma przejechane 120 tyś. km, stan mechaniki jest zadowalający, korozji widocznej - brak, znane źródło pochodzenia. Cena 1500 euro.

 

Zdjęcia:

 

http://i37.photobucket.com/albums/e84/bmw35/DSC00011.jpg

 

http://i37.photobucket.com/albums/e84/bmw35/DSC00007.jpg

 

http://i37.photobucket.com/albums/e84/bmw35/DSC00006.jpg

 

http://i37.photobucket.com/albums/e84/bmw35/DSC00006.jpg

 

http://i37.photobucket.com/albums/e84/bmw35/DSC00009.jpg

 

http://i37.photobucket.com/albums/e84/bmw35/DSC00010.jpg

Pozdrawiam
Opublikowano

na pierwszy rzut oka bardzo ciekawy, piekny m-technic na zewnatrz, w srodku ladne siedzonka - zero wytarc co swiadczy o niezlym stanie auta.

Cena nie jest niska -ale jesli ma taki przebieg istan jak na foto - warto nawet wiecej dac

[email protected]

gg 1041



PROJEKT SZYBKA ETA STAGE 2

http://img516.imageshack.us/img516/8284/113863664644f590e20953anv7.jpg

Opublikowano

- Brak osłony wentylatora. ??

- Fotele i tapicerka chyba sa z modelu po liftingu. Nie przypominam sobie takich wzorów. Ale moze być już nowsza wąska lampa. STan cudny i do tego m-technik. Super. Bież.

Opublikowano

Chciałbym, zeby moja tak wyglądała! Oczywistym jest, że ciężko prawdziwą, że tak to nazwę, wartość oferty ocenić po zdjęciach, ale wygląda świetnie. Co do wspomnianych foteli - są w kratkę, a więc niby wzór tapicerki z wąskiej lampy, ale mogę się mylić. Osona wentylatora czasem sobie po prostu pęka (od kamieni - dziwne, do póki mi nie pękła a potem w cudowny sposób nie zniknęła jedna łopatka wirnika wentylatora sam nie wierzyłem; inny powód: agresywny montaż/demontaż) - wiec to nie jest powód aby dyskwalifikować ten egzemplarz. To co jeszcze rzuciło mi się w oczy, to nieumyty silnik, co może świadczyć o tym, że samochód nie jest odpicowany pod sprzedaż. Poza tym widac nalepki pod maską i matę (wiadomo, jak bity to ich nie będzie raczej, choc to nie reguła).

Ja bym zwrócił jeszcze uwagę na pokrywe zaworów, czemu jest mokra (jeżeli dobrze widzę, chyba że to jakies odbarwienie).

 

Wahałem się, czy to napisać, bo jeśli jesteś zdecydowany na 320 to przeciez nie moja sprawa, ale czy nie lepiej poszukać ety albo 325i? 320i to też niby sześciocylindrówka, i to wcale nie zawalidroga, ale po pewnym czasie apetryt na mocniejsze wrażenia da znać o sobie. Chyba że właśnie takiego silnika szukasz. Sam nie jestem typem, który się lansuje przez ostre butowanie, ale w podpisie masz wpisane, że masz dwie beemki, więc ta pewnie będzie mieć za zadanie sprawiać przyjemność i zimą stać w garażu. Pewnie przemyślałeś juz tą kwestię, ale poprosileś o opinię, więc napisałem co ja o tym myślę. Poza tym egzemplarz cudny, cena chyba adekwatna.

Pozrawiam i życzę powodzenia przy kupnie

Opublikowano

Witam.

 

Dziekuje za wszystkie opinie.

 

W najbliższych dniach mam zamiar obejrzeć ją w warunkach warsztatowych, aby móc wyłapać ewentualne niespodzianki, także bardziej szczegółowy opis przedstawie za jakiś czas.

 

Tak jak napisałem pierwsze wrażenie zrobiła na mnie bardzo pozytywne zarówno pod względem blacharskim jak i mechanicznym i obym się nie rozczarował.

 

Podoba mi się oryginalność tego pojazdu, dlatego mniejszą uwagę przywiązuje do pojemności silnika, a bedzie to auto do relaksowania się w wolnych chwilach. Na coś mocnego jeszcze przyjdzie czas.

 

Znajdzie się kilka szczegółów którymi trzeba się zająć (tak jak słusznie zauważył Marek), ale są to detale, które nie mają wpływu na ostateczną ocenę tego auta.

 

Jeżeli mieli byście jakieś uwagi to piszcie śmiało.

 

Dzięki.

Pozdrawiam
Opublikowano

Musisz sprawdzić czy koła sa równo (np nie cofnięte jedno po wypadku- bo czasami wmawiają, że wahacz się zgiął na dziurach) pomierzyć to po prostu miarką ustawiając autko na równym, bo jak się będziesz wstydził przy "fachowcach" takiej sztuczki zrobić to później możesz się niemiło zdziwić (ale oczywiście nie życzę :cool2: ). no i jeśli to stary m20 to tam chyba z tego co pamiętam wiele rzeczy jest podciśnienoiwo (a nie elektronicznie, jak w szerokoiej lampie), np. wolne obroty czy jakoś tak [niech to ktos koniecznie Tyszkaninowi sprostuje] i jak to działa tak sobie, no to potem będzie to twoje zmartwienie. No i co tu gadać, silnik musi mieć moc w całym zakresie, musi pracować wręcz idealnie równo - bo to jest możliwe w dwudziestoletnim m20.

 

I co najwazniejsze : NIE NAPALAJ SIĘ NA KONKRETNY EGZEMPLARZ. Jeśli coś w nim będzie nie halo, to za taką kasę zanajdziesz inny który cię zadowoli; czas chyba masz na szukanie skoro już jedną beemkę masz, prawda?

A tak w ogóle to nie chce cię zniechęcać, bo zdjęcia zapowiadają super samochód, ale wiesz, nie wszysko złoto... niektóre to tombak.

I jeszcze raz życzę powodzenia!

Pozdrawiam, Marek.

Opublikowano

Witam.

 

Jeżeli chodzi o silnik to odpala ładnie, dopóki się nie podgrzeje trzyma ok. 1100 obr/min, potem schodzi do ok. 800 obr/min i żadnego falowania, przejście na wyższe ma ładne i do czerwonego pola bez problemu, a do tego temperatura stoi twardo w pionie.

 

Ja do takiego zakupu podchodzę bardzo spokojnie, jeżeli znajdę coś niepokojącego to odpada. Tak jak piszesz, nie ten to następny.

 

Pracuje przy samochodach także jakąś znajomość tematu posiadam, a do tego mam zaplecze warsztatu mechanicznego i blacharskiego, także w razie gdybym ja coś przeoczył to na pewno nie ujdzie to uwadze moim znajomym.

Samochód stoi w komisie kolejnego znajomego, także mogę go zabrać nawet na cały dzień i kukać ile wlezie, aby nie nadziać się na jakąś niespodziankę.

 

Oczywiście wszystkie uwagi i rady mile widziane :cool2:

 

Mam nadzieje, że po dzisiejszym meczu wrócę na forum w dobrym humorze.

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.