Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie,

 

co prawda jeżdżę e63 ale z to ta sama rodzina a nigdzie indziej nie ma tulu doświadczonych użytkowników :wink:

Mam problem z autem ( E63 5.0i ) a mianowicie po depnięciu wkręca mi się maks do ok 4 tys obrotów po czym odcina moc i strzela w wydechy ( puffa). Co dziwniejsze przy delikatnym dodawaniu gazu obroty dochodzą do maksimum. Nie jest to zależne od biegu, zimnego czy ciepłego silnika. Auto pali od strzała, chodzi równo.

Po pierwszym podpięciu pokazało błąd masy powietrza - podmiana przepływomierza nic nie dała.

Po przejechaniu kilkudziesięciu kilometrów i ciągłych próbach wyrzuciło CHECK ENGINE oraz Increased Emissions. Po podpięiu pod kompa- wypadanie zapłonu na 1 oraz 3 cylindrze.

Założyłem nowe cewki i świece (Beru oraz NGK) - niestety nadal sytuacja taka sama. Po depnięciu wkręca się do 4 tys obr.. i jak na razie NIE pojawił się Check engine ( przejechałem z 10km)

 

Zauważyłem jednak wyciek z pompy VACCUM. I tu kolejne pytanie - za co odpowiedzialna jest pompa w tych silnikach? Ktoś coś wie?

Czy przez nieszczelność Vaccum może być jakiś niedobór lub lewe powietrze?

 

Auto jest przed wymianą uszczelniaczy (140tys km) - czy możliwe, żeby olej wciągnięty przez uszczelniacze zapchał katalizatory a za czym idzie powodował takie objawy? Czy nie powinny wyskoczyć błędy sond lambda?

 

Błędy poniżej:

 

 

DIS test schedule

 

DME - 29CF DME: Combustion misfires, cylinder 3 - Misfire with cylinder cutout - Fault currently not present - Fault would cause a

 

warning lamp to light up

 

DME - 29CD DME: Combustion misfires, cylinder 1 - Misfire with cylinder cutout - Fault currently not present - Fault would cause a

 

1395920282/CR49842/012345

 

Page 2 of 3

 

DIS Diagnosis report

 

warning lamp to light up

 

DME - 29CC DME: Combustion misfires, several cylinders - Misfire with cylinder cutout - Fault currently not present - Fault would

 

cause a warning lamp to light up

 

- Misfire detection B1214_MISFIREX

 

TCU - A392 TCU: Emergency speaker, fault - -- - Fault currently present

 

- Fault memory B8400_00303

 

DME - 2E8C DME: Intelligent battery sensor, signal transmission - System fault - Fault currently present - Fault would not cause a

 

warning lamp to light up

 

- Intelligent battery sensor (IBS) B6137_IBS

 

Own test schedule

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.